خدایا چرا نمایش را دوست نداری؟

دسامبر 30, 2007

                                              

                                                   خدايا چرا نمايش را دوست نداری؟

2 Responses to “خدایا چرا نمایش را دوست نداری؟”

  1. RaoRos Says:

    بله چرا خدا نمایش رو تو این خاک دوست نداره؟ چرا فقط اینجا دوست نداره؟
    راستش دکتر جان من از نمایش خوشم نمیومد، هیچوقت زمانی رو نذاشته بودم که برم و یه تئاتر رو ببینم و نمی تونستم ادای روشنفکرها رو هم درآرم و برم نمایش ببینم.
    ولی تو این سه ماه که دارم یه مقدار نمایش می خونم، فهمیدم چقدر ضرر کردم، فهمیدم یه چیزایی پشتش هست که من هیچوقت درک نکردم و ….
    😦
    متاسفانه انقدر از این عرصه دور بودم که مرحوم رادی رو هم نمی شناختم تا استادم بهشون اشاره ای کرد…
    زیبا بود.
    ممنون 🙂

  2. RaoRos Says:

    خیلی تلخ بود، الان خوندمش
    خیلی تلخ …
    😦

    » کی خرد می بخشی به آنها که برای هر واژه خط و نشان می کشند؟»


پاسخی بگذارید

