وردپرس+ايرانسل

ژانویه 22, 2008

امروز از طريق وبلاگ پرنده آی‌تی با موضوع جالبي آشنا شدم:

الان دارم اين مطلب رو توي تاكسي مينويسم دارم ميرم سر خيابون، جالبه نه؟
ولي خودمونيم علم خيلي پيشرفت كرده ها  البته وردپرس خيلي بيشتر چون يه بخش براي اينجور مواقع درست كرده كه از آدرس m.wordpress.com قابل استفاده است و ميشه توسط مرورگر wap يا operamini به اون دسترسي داشت!

پ.ن: ايرانسل خدا خيرت بده كه باعث شدي وسط خيابون هم بلاگ آپ كنم
پ.ن: خب ديگه رسيدم من ديگه برم، فعلا خدانگهدارتون

از آنجايي كه كاربر ايرانسل نيستم نتوانستم اين امكان را بر روی موبايل تست كنم.اما اگر شما هم در وردپرس دات كام اكانت داشته باشيد مي‌توانيد با رفتن به آدرس http://m.wordpress.com/ اين امكان جذاب را بر روی مرورگر خود تست كنيد. در تستي كه بر روی فايرفاكس داشتم، نسخه موبايل وردپرس بسيار ساده و جذاب بنظر مي‌ايد.

اين امكان براي وبلاگ‌نويساني كه كاربر ايرانسل هستند بسيار مفيد است. تصور كنيد در محل كار هستيد يا در يكي از آن كلاسهاي دروس عمومي دانشگاه- كه هر لحظه آن همچون سال مي‌گذرد!- از داخل همان كلاس وبلاگ خود را با جمله‌اي نغز(!!) اپديت مي‌فرماييد.

اين سرويس، تقديم مي‌شود به تمام مينيمال‌نويسان . باشد كه بيش از پيش با جملات كوبنده خود روح و روان ما را صيقل دهيد!!

40 Responses to “وردپرس+ايرانسل”

  1. Yekpooria Says:

    به کاره من که نمیاد

  2. Persian365 Says:

    Salam doktor man alan ba iran sell daram mikhonam .
    Mano motad kard in chand min ham ke on nabodim alan ba iransell on hastam.
    Shab khosh

  3. میلاد Says:

    سلام دکتر جان
    من با ایرانسل از داخل ماشین آن هم وسط جاده و به وسیله یک لپ تاپ به نت وصل شدم و وبلاگم را هم آپدیت کردم که مشروح لحظه به لحظه این حادثه را در http://imilad.com/?p=124 زده ام 🙂

  4. AliReza Says:

    ایرانسل ده بیست تومنه ، شمام یه دونه بخرین با پول تو جیبیتون!


  5. هر روز آدم بيشتر وسوسه ميشه ايرانسل بخره !
    حيف كه پول گوشي دلخواهم رو ندارم ! ولي بزودي هايكوهام رو ميارم روي نت !

  6. محمدرضا Says:

    سلام دکتر جان!
    خوشحالم که مفید بودم 🙂

    موفق باشی !


  7. از این اتفاق ها واقعا لذت می برم

  8. پرهام Says:

    آخرش را خوب گفتی! :))
    ممنون که این سیستم را معرفی کردی


  9. مجبوريم بريم يكي از اين يكي بخر دو تا ببرهاشو بخريم برا وبلاگ به روز كردنمون!

  10. ابراهیم Says:

    ای بابا کدوم موبایل؟
    باید یه گوشیه درست و حسابی داشته باشیم که حداقل فونتهای فارسی رو درست نشون بده
    ما که با اپرا مینی تو گوشیمون چپلکی میبینیم

  11. میلاد Says:

    ابراهیم جان گوشیت چیه؟! آخرین ورژن اپرا را نصب کن مشکلت حل میشه

  12. SunMaster Says:

    ما نوشتیم نشد!! داشتیم سفرنامه مینوشتیم

  13. مرتضي بهمني Says:

    سلام دكتر جان
    بابا اينقد وردپرس.كام گفتي و گفتي دامنه شخصي و هاستينگم رو ول كردم و اومدم روي وردپرس ولي كسي تحويلمون نگرفت !
    كسي نميخواد به ما خوش اومد بگه ! انصاف اسپمر‌هاي ميهن بلاگ رو شكر ! حداقل آدم ميفهميد يكي وبلاگ رو ديده !

    بابا ناسلامتي ما از تيم وردپرس فارسي هستيم !

  14. عادل Says:

    هه ! تكنولو‍ژي 10 سال پيش كشورهاي پيشرفته در سال 2008 توي كشور بدبخت جهان چهارمي ما! خيلي عقبيم! تازه حالم ميكنيم!

  15. navidar Says:

    از این که می بینم این سرویس GPRS اینقدر محبوب شده خیلی حال می کنم. من برای یک سال آمدم ایران برای راه انداختن این سرویس و یک سری چیزای دیگه برای ایرانسل. پارسال درست همین روزا روزی 16 ساعت کار می کردیم تا GPRS رو راه بندازیم.
    ایران اینقدر هم عقب نیست. یه نگاه به خودتون بندازین و جای زبان فارسی در اینترنت!

  16. asfestan Says:

    من كه دارم استفاده ميكنم و خيلى هم جالبه ولى فكر كنم 450 حرف (كاراكتر) رو تو اپرا مينى -OM4 – ساپورت ميكنه ولى خوبه هم موبسايتش كم حجمه هم ميتونى تعداد بيننده هات رو ببينى هم اگه سايتى خوشت اومد BOOKMARK يا همون لينك كنى و هر چند تا وبلاگ با يه حساب داشته باشى ميتونى مطلب پست كنى در كل M.WORDPRESS.COM ساده ولى بسيار مفيد
    پ.ن: با يه سيمكارت 10هزار تومنى پيام رسان (كه قيمت gprs كمترى داره يا يه اعتبارى+طرح قرمز) ميتونى! ديگه 450 حرفم تموم شد! باى

  17. asfestan Says:

    راستى گوشيم كا 750 ميباشد

  18. asfestan Says:

    شما كه GPRS رو راه انداختى اگه بشه يه سر هم به
    http://WWW.MTNCLUB.IR
    بزن ، اونجا پر ايرانسل داره و شايد بتونى يه كمكى به بعضيها بكنى .

  19. navidar Says:

    مرسی رفتم دیدم. چشم اگه دیدم ميتونم نقش داشته باشم حتما!

  20. صادق Says:

    باید جالب باشه. کاش بتونم یه روز تستش کنم!

  21. mtnclub Says:

    دوست عزیزم navidar اتفاقا به وجود افرادی مثل شما توی کلوپ ایرانسل و مخصوصا برای راهنمایی اعضا خیلی نیازه
    خوشحال میشیم که از اطلاعات شما استفاده کنیم

  22. میثم دهقانی Says:

    …پسر اون موبایل منو بیار ببینم. انگار این ایرانسل داره مفید میشه!! ( خدا قوت دکتر)


  23. قبل از 10بهمن حتمن به بلاگم بيا….. بعدش هرگز.

    به اميد آپ كردن شما از مكان هاي امرجنسيتر…

    به هوش باشي رفيق…..

  24. محمد Says:

    سلام آقای مزیدی
    می گم شما همون خداحافظی کنی بهتره به خدا
    رتبه وبلاگ قبلی شما که … تر شد 5 بود و الان هم همون 5 مونده
    اما این وبلاگ 2 را که درست کردید رتبه اش در گوگل 0 است باور کنید
    برگردید به همون بلاگ قبلی با همون https می خونیمش


  25. حتماً حتماً حتماً با موبايل و سيم كارت ايرانسل سري به سايت پيكاساوب بزنيد و از ديدن عكس هاي خودتون لذّت ببريد…
    خود گوگل همهء عكسها رو با تغيير سايز مناسب و با سرعت بسيار مناسب در موبايل نمايش ميده و آدم كيف مي كنه …

    تا وقتي كه ايرانسل پنجشنبه و جمعه ها مجاني بود من يكي از طرفداران پر و پا قرص پيكاساوب از طريق موبايل شده بودم!
    نكته اش اينجاست كه لازم نيست آدرس سايت رو تغيير بديد و خود گوگل همون آدرس معمولي رو بصورت مناسب موبايل نمايش ميده و اين خيلي فوق العاده است …
    تست كنيد:
    http://picasaweb.google.com/FarshadPLUS

  26. soboone Says:

    میدونی تاحالا چند صدتا خبر رو دادم اون هم خیلی خیل زودتر از همه ولی زیاد گل نکرده همین ایرانسل اولین پست من اولین اولی یا دومی بود که این پست رو دادم و افزاونه و کار باهاش رو مشخص کردم و گفتم ولی هیچی به هیچی شاید دوتا کامنت یکی تو و یکی لوکادیوم اصلاً میخوام بدونم اون موقع کسی…. دارم دیوون میشم دکی یا مثلاًَ اومدن فایرفاکس 3 اگه یادت باشه من یه یک ماهی جلوتر با قابلیتاش گفتم ولی اون هم هیچی به هیچی و خیلی از چیزهای دیگه یا دوتا قابلیتجدید فیلکر و باز هم ….
    😦

  27. تارا Says:

    سلام اقای دکتر
    با پستهایتان به چند نکته پی بردیم:
    ما دیدیم هیچی بلد نیستیم و بسیار بیسواد هستیم..ما به خنگ بودن خودمان هم پی بردیم ان هم همین الان که وبلاگ شما را دیدیم!
    ما دچار افسردگی ِ نتی شده ایم بعد از اینکه ارشیو شما را مطالعه نمودیم!
    ما درونا»دوست داریم این چیز ها را بلد باشیم ولی نیستیم!
    میشود به من هم یاد بدهید چگونه با موبایلتان اپ میکنید؟ایا؟؟!ما تلاش خود را کرده ایم ولی نمیتوانیم!
    ما را تحویل بگیرید!ما ناراحتیم

  28. محسن Says:

    عزیزان من از این سرویس خیلی وقته که استفاده می کنم !
    در گوشی w850 این امکان وجود دارد که با خود گوشی وبلاگ بسازی اونم تو blogger .
    یه امکان دیگه ای هم که داره می تونی همونجا که عکس گرفتی گزینه ارسال به وبلاگ رو بزنی و وبلاگتو بروز کنی! بعد از چند ثانیه وبلاگت به روز میشه البته می تونی متنی هم در زیرش تایپ کنی!
    شما می تونید به وبلاگی که توسط گ.شیم درست کردم برید و خودتون ببینید
    http://WWW.IR-Mci.blogspot.com

  29. ali786 Says:

    سلام
    دکی بی ادبیه اما می خوام از شما و بقیه دعوت کنم تو نظر سنجیه فردا که تو وبلاگ خودم ترتیب دادم شرکت کنن .
    دکتر بی تو مزه نداره ها .

  30. سيروس Says:

    سلام
    اقاي مزيدي منفي خبر تكراري دادم .. 🙂

  31. مرتضي بهمني Says:

    دكتر سلام مجدد
    براي كامنت ممنون !
    دكتر نميدونم جاش هست كه اين موضوع رو ذكر كنم يا نه ولي چند تا افزونه (پلاگين) براي وردپرس به فارسي ترجمه كردم ولي نميدونم به دليل تازه وارد بودن توي وردپرس.كام ديده ميشن يا نه ! فكري به ذهنت نميرسه يراي اين موضوع؟ اين افزونه‌ها رو در اختيارت بذارم تا خودت منتشرشون كني يا نه ؟

    ارادتمند / مرتضي بهمني

  32. علیرضا Says:

    کلا چیز خیلی مفیدی می باشد این ایرانسل!

  33. mohamad Says:

    مطالبت بد نیست خوبه خسته نباشی
    در باره این پستت بگم از من میشنوی ایرانسل نخریا! علاوه بر امکاناته خوبی که داره آنتن دهیش ……
    پدر در میاره!!!!!!! میزنگی به سختی 10 بار باید بگیرتت تا وصل شه

  34. aramiss Says:

    سلام
    درود بر شما

  35. سجاد Says:

    سلام
    دسترسی به این امکان بدون موبایل و از طریق فایر فاکس با نصب پلاگین زیر امکان پذیره، البته چند وقتی هست درست کانکت نمیسه ، در هر صورت :
    Wordpress.com Sidebar
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2996

  36. aramiss Says:

    اگه مایل به تبادل لینک هستی بهم خبر بده

  37. asfestan Says:

    آقا با فایر فاکس و بدون افزونه هم میشه کافیه به جای wordpress.com بنویس m.wordpress.com

  38. Mohsen Says:

    دارم چکش میکنم، تا اینجاش که خوب پیش رفته!


  39. IN KAR BA (OPERA-MINI) KHOD MAN ANJAM DADAM. address:www.OPERA-MINI.com


پاسخی بگذارید

