حمایت از وردپرس فارسی

فوریه 4, 2008

احتمالا همه خوانندگان گرامی اين وبلاگ با سايت وردپرس فارسي  http://wp-persian.com/ آشنا هستند. همانگونه كه مي‌دانيد اين سايت متشكل از  افرادی است كه با علاقه و پشتكار فراوان سعي مي‌كنند سايت را به مرجع مناسبي براي كاربران وردپرس (چه دات كام؛ چه دات اورگ) به زبان فارسي، تبديل كنند.

من اگرچه عضوی از اين تيم نيستم اما دورادور شاهد زحمات بسيار زياد اين عزيزان بوده و هستم.آنها علاوه بر پشتيباني از wordpress.org تمام سعي خود را مي‌كنند كه wordpress.com را در نسخه فارسي آن ارتقا دهند. آخرين نمونه از زحمات اين عزيزان را چند روز قبل شاهد بوديم كه تعداد زيادي از پوسته‌هاي وردپرس دات كام را كامل فارسي سازی كردند.

در برابر اين زحمات حداقل كاری كه مي‌توانيم انجام دهيم حمايت معنوی از اين تيم است. تاكنون هركدام از ما به سهم خود در اين قضيه مشاركت داشته‌ايم. اكنون نيز فرصتي ايجاد شده تا حمايتهاي خود را گسترش دهيم.

شما مي‌توانيد با مراجعه  صفحه لوگوها از بين اين لوگوها هركدام كه باب ميلتان بود انتخاب كرده و با قرار دادن لوگو مربوطه در وبلاگتان  حمايت و پشتيباني خود از زحمات اين عزيزان را اعلام كنيد. مطمئنا هرچقدر اين حمايت بيشتر باشد تيم وردپرس با اقتدار بيشتري مي‌تواند به فعاليتهايش ادامه دهد و در نتيجه دستاوردهاي بيشتری براي ما بدنبال خواهد داشت.

فراموش نكنيم كه wordpress در ذات خود يك پروژه اوپن سورس است و با حمايت از وردپرس  در حقيقت از يكي از موفقترين پروژه‌هاي اوپن سورس حمايت خواهيد كرد.

پ.ن: اگر دوست داشتيد مي‌توانيد به قسمت wallpaper نيز نگاهي بياندازيد.

پ.ن2: فقط اي كاش روزی برسه كه  طراح لجوج اين لوگوها (همان بهنام خان كاشاني)، محض رضای خدا هم كه شده يك  لوگو 125 * 125  ايجاد كنه.هر اندازه‌اي كه فكر كنيد در زندگي حرفه‌ايش كار كرده بجز همين يكي!  🙂

14 Responses to “حمایت از وردپرس فارسی”

  1. سجاد Says:

    کاره خیلی خوبی هست من الان دارم یکی رو انتخاب می کنم دکتر واقا این دوستان زحمت می کشن دستشون درد نکنه

  2. Bamdadi Says:

    استاد عزیز

    اگر ممکنه منو راهنمایی کنید که قسمت «تازه ها» رو در سایدبار وبلاگتون چطور درست کردید. ارادتمند
    بامداد

  3. محمد Says:

    سلم
    دوستان و طرفداران فایرفاکس خوشحال می شوم به وبلاگ من هم بیایند.

  4. محمد Says:

    به نظر من بهتره وردپرس اجازه دسترسی به کد وبلاگ ها را رایگان کنه مگه چی میشه
    بلاگفا هم این اماکن را می ده

  5. میثم دهقانی Says:

    دکتر عزیز سلام. اولا بابت غیبت چند روزه ام عذر خواهی می کنم. یه مسافرت کاری یه مقدار منو از نت دور کرد. اما خوب به هر حال برگشتم! در مورد حمایت از وردپرس فارسی هم به نظر من کمترین کاری که میشه کرد گذاشتن این لوگوهاست که از بابت معرفیشون متشکرم. منم اونو توی وبلاگم گذاشتم. امیدوارم که تیم وردپرس فارسی خسته نشن و همین طور جدی به کارشون ادامه بدن. اگه کاری از دست من ساخته است دربست در خدمتیم. بی تعارف!

    شاد باشید


  6. حمایتش می کنیم…!
    حتما…!

  7. Reza.r Says:

    Salam doctor, chand vaghte dir be dir update mikoni
    Al’an ke daram in nazaro midam to otubusam,
    Manam azashoun hemayat mikonam, dar zemn age mishe ye rahnamayi bokonid ke chetour mishe ozv in grouh shod va komakeshoun kard, tajrobe nadashtam vali mitounam komakeshoun konam.
    Bebakhshid ke fingilish neueshtam, akhe goshim farsi nadare !!!

  8. 1kurd Says:

    دكتر مزيدي عزيز مطلبتون جالب بود. منم دارم لوگو رو تو وبلاگم ميذارم.

  9. behnaam Says:

    دکتر من از هر لوگو یه نمونه 125 برای شما می فرستم ! :دی

    فقط کافیه لب تر کنید .

    (آخه وب 2 بزرگتر از 125 می پسنده !)

  10. ali786 Says:

    سلام
    حرفت حقه ، ما مثل همیشه میگیم چشم دکی
    موفق و پیروز باشی

    یا علی مدد.


  11. اگر متن نوشته‌هامون (حتی عنوان مطلب و نوشته‌های داخل سایدبار) همه راست‌چین و راست‌نویس هستند، و درکل اگر داریم از wordpress.com لذت می‌بریم، بدون شک زحمات تیم فارسی وردپرس این امکان رو برای ما فراهم کرده.

    الان می‌خواستم یک لوگو بذارم توی سایدبار وبلاگم، اما به هر دلیلی، تصویر نشون داده نشد. در اولین فرصت خودم تصویر لوگو را آپلود می‌کنم و انشاالله این کار را انجام می‌دم.


  12. در جهت حمایت بیشتر از این موضوع، یه پست هم نوشتم…!
    به امید موفقیت بیشتر وردپرس…

  13. رامن Says:

    با درود فراوا ن
    از شما و از وردپرس فارسي خيلي ممنونم.

  14. ferdo3i Says:

    من هم حتما در اولین فرصت لوگوی وردپرس فارسی رو میزارم


پاسخی بگذارید

