معرفی یك دوست

آوریل 24, 2008

شايد اولين ارتباط نزديك من با كامپيوتر به سال 69 برسد. اولين بار مفهوم جادويي كامپيوتر را در كمودور 64 ديدم كه در كنار بازيهايي كه بر روی نوار كاست ارائه مي‌شد مي‌توانستيد برنامه‌نويسي هم بكنيد. آن موجود آتشين در زير دستان كسي بود كه از آن زمان تاكنون تبديل به يكي از دوستان صميمي‌ من در دنياي واقعي شده است. در تمام اين سالها ارتباطش را با دنياي آی‌تی حفظ كرده و سعي كرده است خود را در قد و قامت يك برنامه‌نويس-برنامه‌ساز نگه دارد.

اكنون فرصتي ايجاد شده تا بر اثر وسوسه من، باري ديگر تجربه وبلاگ‌نويسي را تكرار كند. شما مي‌توانيد نوشته‌های او را در اينجا بيابيد http://bigboxdotir.wordpress.com/ . در نوشته‌هاي نخستين، هنوز فرمت دلخواه خود را پيدا نكرده.اما مطمئنم اگر وقت كافي داشته باشد- و صد البته تنبلي دوباره به سراغش نيايد!!- مي‌تواند وبلاگش را تبديل به مكان مناسبي براي تبادل تجربيات با شما كند.

اگر شما نيز به مسايل مرتبط با دنياي آی‌تی- اعم از برنامه‌نويسي، امنيت، شبكه، بانكهاي اطلاعاتي و…- علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنم از وبلاگ اين دوست عزيز بازديد كنيد.

  http://bigboxdotir.wordpress.com/

نكته: بين خودمان بماند و به كسي نگوييد!! اين دوست نازنين من يك عيب كوچك دارد و انهم grandiusity (خودبزرگ‌بيني) است! من هميشه از اين عيبش استفاده كرده‌ام.تنها كافي است با كلماتي همچون استاد، حس گرنديوزيتي  او را اقناع كنيد(هنوانه زيربغل فرموش نشود!!) انگاه مثل بلبل به تمام سوالات فني شما پاسخ خواهد داد. از طرف ديگر كسر شاءنش مي‌شود كه در برابر پرسش‌هاي كامپيوتري بگويد «بلد نيستم». پس مطمئن باشيد هر سوالي كه بپرسيد، بلد هم نباشد  آنقدر پيگيرش خواهد بود تا جوابي درخور برايش بيابد. استاد هرگز نمي‌دانم بر زبان نرانده  🙂

3 Responses to “معرفی یك دوست”

  1. ا Says:

    سلام
    رفتم داخل وبلاگه. راسشو بگو اونم ماله خودت نیست ؟
    ادبیات -نوشته هاو همه چیزش شبیه همین وبلاگه

    دروغگو سگه (صمد آقا:)

  2. Dr.A.B.C Says:

    دکتر جان از حسن نظرت ممنونم ، اما ویژگی grandusity یک ویژگی غالب در تمامی کسانی هست که با منابع اطلاعاتی زیاد دسترسی دارند ، حتی اونها که این منابع رو مطالعه نمی کنند صرفا چون اون رو در اختیار دارند این ویژگی رو هم دارند.مثلا اغلب کسانیکه کتابخون های بزرگ در خونه خودشون دارن حتی اگر هیچکدومشو نخونده باشن این حس رو دارند.در مورد خودم هم باید بگم که دسترسی به این منابع چه دهها سال پیش که دسترسی به کتابهای زیادی داشتم و هم بعدها که BBS و سپس اینترنت براوزر و … اومد ، طبیعی بود که این ویژگی برجسته تر بشه.شک ندارم که این ویژگی در خود شما و تقریبا همه کسانیکه زیاد وبلاگ میخونن وجود داره.در هر حال این موضوع رو سالهاست بعنوان یک اشکال در خودم کشف کردم و سعی می کنم که کمترش بکنم چون فکر نمی کنم بشه براحتی اونرو حذف کرد.به امید روزهای بهتر برای شمه ایرانیان و مردمان.

  3. raoros Says:

    صفحه خودستایی اش خیلی باحال بود! به شما گفته خبیث:))


پاسخی بگذارید

