thanks

اوت 15, 2008

Mallard (Female), Burnaby Lake Regional Park (...

Image via Wikipedia

 

 

اين پست براي مخاطب عام نوشته نشده. در اينجا فقط مي‌خواهم از بعضي از دوستان تشكر ويژه كنم. بسيار ممنونم از همه عزيزاني كه با من و اين وبلاگ همراه هستند اما اجازه دهيد به چند مورد اشاره خاص كنم:

اول:  زهرای عزيز كه از دوستان وبلاگي قديمي من در وردپرس دات  كام است و بر من منت گذاشته و هيدر اين وبلاگ را طراحي كرده است. بنظر خودم كه هيدر بسيار زيبا و ساده‌اي است .از او بابت اين محبتش، بينهايت سپاسگذارم.البته لوگوهاي زيبايي نيز طراحي كرده كه از انها نيز استفاده خواهم كرد.

دوم:اين وبلاگ خواننده‌گان فهيمي دارد.بعضي از اين عزيزان گاه براي روشن شدن مطلب در كامنتها، نكته‌اي را تصحيح مي‌كنند يا تذكر مي‌دهند يا اضافه مي‌كنند. با بسياري از دوستان قديمي آشنا هستيم.اما اخيرا يك كامنت‌گذار بسيار بسيار محترم نيز به جمع ما اضافه شده است: مهرداد عزيز كه در طي چندين پست اخير كامنتهايي بسيار بسيار مفيد براي اين وبلاگ نوشته است.براي مثال اينجا و اينجا را ببينيد.

و درآخر: تمام دوستان عزيز و نازنيني كه در سايت محبوبم فرندفيد حضور دارند. شايد آنها باور نكنند اما من شخصا تك‌تك عزيزاني كه در فرندفيد هستند را دوست دارم. در اين مدت ازآنها بسيار بسيار زياد آموختم. مطالب جديد فراواني كشف كردم، عكسهاي زيباي زيادي ديدم. ويديوهايي متفاوت يافتم و مطالب مفرح به وفور مطالعه كردم. فرندفيد اكنون تبديل به مكان اول من در اينترنت شده است و اين همه را مديون تك‌تك عزيزاني هستم كه در آنجا حضور دارند و با فعاليت خوبشان آن را پربار مي‌كنند.از همه شما ممنونم بخاطر اين همه خوبي كه در حق من مي‌كنيد. 

8 Responses to “thanks”


  1. یعنی داری خداحافظی میکنی؟

  2. opium Says:

    قابلی نداشت دکتر D:

  3. raoros Says:

    خواهش می شود 😀

  4. MeŤi Says:

    خواهش می کنم : دی

  5. کتایون Says:

    سلام دکتر عزیز. جهان مجازی جهان غریبی است. من را که یاد بچگی هایم می اندازد و کوچه پس کوچه هایی که جابه جا مردم محل دور هم جمع می شدند و گپی می زدند و ساعات خالی خود را پر می کردند.
    فرندفید هم یکی از محله های تودرتوی زمین ماست. همان پرحرفی ها، همان رفیق بازیها، همان دوست داشتنها، دلتنگیها، نگرانی ها و مهمتر از همه همان به اشتراک گذاشتن شادیها و غمها همه و همه در فرندفید دیده می شود. و در محله فرندفید دکتر مزیدی یکی از ریش سفیدان محل است که همه دوستش دارند و به آشنایی اش می بالند.

  6. امیر Says:

    «خوانندگان»

  7. ayinezendegi Says:

    سلام.
    به نظر من با هر کسی مثل خودش رفتار می کنن.
    اگه با شما صادق و مهربون هستند و چیزی به شما یاد می دن.
    به خاطره اینه که شما هم صادقانه و خیلی مهربون چیز ها یاد دادید.
    البته این یه نظر شخصی بود.

  8. DESERTER Says:

    ما نيز مشعوف گشتيم از اين مهم كه حضور ناچيز ما موجبات برافروختگي هيجانات و شكفتگي احساسات شما را فراهم نموده، انگيزه و همت شخص شريفتان را دو چندان كرده است…
    اميد كه افتاب رفاقت غروب نكند.


پاسخی بگذارید

