توجه توجه

سپتامبر 9, 2008

شما مي‌توانيد تمامي فعاليتهاي اينترنتي مرا در آدرس زير دنبال كنيد

http://friendfeed.com/mhmazidi

48 Responses to “توجه توجه”

  1. Maryam Says:

    وایییییییییی! یعنی اینجا کجا می تونه باشه ؟! 😀

  2. raoros Says:

    ئه این استیکی پستته؟ چه با مزه : -))

  3. جوان ايراني Says:

    چقدر وحشتناك!!

    يعني همه فعاليت‌هاتون؟؟؟؟؟؟؟؟ همه‌ي همش؟ .. بدون از قلم افتادن چيزي D-:

  4. AmirTnT Says:

    این فعالیت ها شامل چه چیزهایی می شه؟
    شما مفعولی یا فاعل؟

  5. 1kimiagar Says:

    اي بابا! بازم كه مار رو سركار گذاشتي

  6. macromediax Says:

    دنبال میکنیم

  7. بهار Says:

    سلام
    امكان خوبيه به شرطي كه بشه به ورد پرس لاگين كرد. من كه رسما نا اميد شدم.

  8. ميلاد Says:

    ما خيلي وقته در جريان امور هستيم !

  9. ع.آرام Says:

    بابت shared items بسیار سپاسگزارم. استفاده می‌کنم. لطف کردید. اولین جائی که دستم رسید برای تشکر همین بود. شما خوب تشخیص دادید! تنبلی را برمن ببخشید!

  10. مهدی Says:

    سلام رفیق
    خسته نباشی
    خواستم از شما یه درخواستی کنم اما نمی دونم تا چه حد موافقی اما حداقل برای زحمتی که کشیدم به من کمک کن
    خواستم اینکه اگه فضا تو وبلاگت اشغال نمی کنم منو با نام پایگاه بهترین ها لینک کن می دونم الان داری می گی اینم واسه لینک کردن این همه اراجیف بافته خوب شما به جای من اگه دوست داشتی وبلاگت بیننده داشته باشه چیکار می کردی حالا نمی دونم دربارم چی فکر می کنی اما هرچه بود همین بود ما را دریابید

  11. elham Says:

    سلام دکتر باز من دو روز اینترنت نداشتم چه اتفاقی اوفتاده اینجا؟ چرا همه چیز و زدید داغون کردید؟ این مینیمال دیگه چی میگه این وسط؟
    آخه چه بلایی سره فرفر و توییتر آوردید که که لاگین نمیشه؟
    نمیشه برو بچ و چند روز به حال خودشون گذاشتا! (اسمایلی مامان بزرگ فرفر)
    خدا حفظت کنه مادر

  12. سروش Says:

    دکتر متول میشود!!!!

  13. اتفافاق پس از تراژدی یک لاک Says:

    گویند شیراز در بلوا و جنگ … مردم به لوا ، چنگ ولی ! عده گانی به لوای اشک ! پرچمی که بر دوش خری است که سالها انتظارش را از نیمه گان میکشیم ای فرج !

    و عده ای به لواشک، چنگ ! نگران نباشید ! فافابلاگ، استاندارد کالا خریده !

    و عده ای به لوای شک ! یه شرت دارم فسقلیه ، سبزو سفید و قرمزه ! پرچم تیم ملی فوتسال ساحلی بانوان !

    و عده ای به دولـــ.ــتشان آویزان ! و عده ای دولشان آویزان ! و عده ای آبریزان ! فوتسال ساحلی غرق در واترپلوهای سانسور میشود ناگهان ! عده ای دول پرور و سر در چاه انداخته، ناله میکنند ! یا ذوالفقار نبی ! و عده ای که دول نداشته اند ، چاهشان به سر آمده ، از ترس، مستغرق در لانه ! گویند چون روز دگر شد ، مَردها مُـرد تر شدند ! و چاه به سران ، چابکسر و شتابان به سوی لواشک، چابکتر ! اما فردی آن وسط ها که کان را آلت جنسی می دانست نه گوارشی ، فقر پس از دولــــــ.ــتمندی را ختنه و برایش جشن می گرفت !

    یکی از گل های قالی ِ در آن جشن رشدی» آنــــی» کرد ! و شکری واجب داشت به آب و هوای جنوب خوابگاه مرد قصه ما ! این گل ، گل «تـــرشی» پزان است ! ولی مردتیکه ای که در داستان ما ول میچرخد روی ول چیر نشسته خودش نیز گلی است ! گل باقالی ! سوار بر خری یا خرهایی ! این گل آبش را از عرق مگیرد ! به مرحمت فعالیت کر خر !

    و دختری است در قصه ما ! دست در بند ! نه به امید شب های دربند بیچاره ! در بند پوچی های ذهن یبس یک پرزیدنت ! بوی سولفید هیدرژن فقط !

    آقای دکتر ، O.R.S تجویز میکند :

    Organization of Reza Shirazi

    بعدا از ناحیه ای نامعلوم ، معلوم میشود آقای دکتر ، دکتر محمود بـــِـشاش الدوله خودمان است ! و دختر حالا مانده با تجویزی که حتی داروگ خانه هم نمی داند چیست، چه کار کند …

    با این نسخه که می گیچند برای همه ،من نیز حرفم را مییچانم لای شکم دردهای اسهالی ، از روده ی بزرگ تحویل ملت … این پاسخ با صدای تاییدی روی اسپیکر است … در جواب سوال آیا رضا شیرازی ، ریش رضایی (محسن) است ؟


  14. آقا فعاليتتونو بخوريم !

  15. hossein Says:

    salam, man emailetoono peida natunestam bokonam.
    age maghdoore be in email yek peigham befrestid :
    hossein1t@gmail.com
    bayad bahatun sohbat konam ( dar morede tabligh dar weblogetun )
    ba tashakor
    hossein taheri

  16. مَتَتی Says:

    ستاد تبلیغاتی دکتر مزیدی؟!

  17. نیلوفر Says:

    چه میز شیک و باکلاسی .. دلم خواست دکتر جان ..

  18. amir Says:

    دکتر جان میشه به من بگید چطوری میتونم rss رو تو بلاگر فعال کنم کا ایکونش بیاد تو وبلاگم

  19. ترتیزک Says:

    ع.آرام (وبلاگ هفت‌شهر عشق) و ترتیزک زبون‌دراز (وبلاگ ترتیزک) مشترکاً شمارا به جلسه‌ی معارفه! و بازی وبلاگی»خاطره‌یی از شب یلدا» دعوت می‌کنند. یک یلدای دیگر هم گذشت باید دید ما چه کردیم و چه خواهیم کرد. برقرار باشید

  20. essi Says:

    سلام دوست عزیز
    میخواستم بگم اگه با تبادل لینک موافق هستی
    لینک منو با اسم
    افسانه جومونگ ، عکس جومونگ
    در سایتتون قرار بدید و بلافاصله اطلاع دهید تا با هر نامی که خواستید لینک شما رو قرار دهم با تشکر بسیار خدمت شما دوست عزیز
    در ضمن Page Rank ما 2 می باشد و آمار ما تا 5000 در روز نیز میرسد.
    با آرزوی موفقیت و کامیابی

  21. shanelli Says:

    lol!!!:p goftam ke khodam man hame ja hozoor daraaam!:))

  22. ارسلان اورچین هفت Says:

    sticky-post نه sticky-pos

  23. chichini Says:

    با سلام خدمت دوست عزیز
    من تازه با وردپرس اشنا شده ام و چند سوال دارم که شاید در حد مبتندی باشد
    اولین سوالم این است که چطور به گوگل ریدر فولدر اضافه می کنیم من گزینه ای برای تعرف و ساختن فولدر جدبید نمی بینم!!
    دوم اینکه چکار میشه کرد که به جای تیتر مطلب تازه ارسال شده اسم وبلاگ و سایت درج بشه
    سوم برای اموزش کار بادلیشز مرجعی را لطف کرده معرفی کنید
    ممنون

  24. chichini Says:

    شرمنده
    سوالی را فراموش کردم
    چطو در ورد پرس فایل های ویدیوی میتوان قرار داد گرچه گزینه اضافه نمودن مولتی مدیا دارد ولی عملا فرمت های عکس را فقط قبول می کند

  25. لی لی Says:

    سلام آقای مزیدی گرامی.من از گروه رسانه روزنامه فرهنگ آشتی مزاحمتون می شم.گزارشی رو پیگیری می کنم با موضوع شبکه های اجتماعی مجازی.بیشتر قصد دارم به شبکه هایی از قبیل فیس بوک و ارکات و تویتر و … بپردازم.مایل بودم اگر موافق باشید از راهنمایی های شما استفاده کنم.

  26. نیما Says:

    می خواستم بدونم که چطور لینک نوشته های شما در لینکدونی پی سی دانلود قرار قرار میگیره
    لطفا به :
    Yellow.oh@Gmail.com
    ارسال کنید

  27. فرشید Says:

    سلام دکتر جون چند کلمه حرف جدی در مورد نت بوک ها نوشتم که بیشتر یک راهنمای جدیه برای خریدن نت بوک امیدوارم ببینش و نظرتو در موردش بهم بگی/


  28. خوب پس باید منتظر تسخیرش شد!

  29. مهرنوش Says:

    سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  30. Kami Bato Says:

    اگر هنوز وبلاگ مي‌نويسيد لطفا مطلب زير را بخوانيد و در آن شركت كنيد. صادقانه و با اطمينان از اشتباهات پزشكي سخن بگوييد. متشكر.
    http://kamibato.wordpress.com/2009/04/12/%D8%AE%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%D9%83%D9%8A-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%8A%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%AB-%D9%88-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%86/

  31. Ali Says:

    باشه من هم دنبال می کنم خوبه D:

  32. khak313 Says:

    دکتر جان فیس بوک رو تخته کردن مجبور شدم اینجا بهتون تولدتون رو تبریک بگم.
    امیدوارم سالهای همراه با موفقیت بیشتری رو، پیش رو داشته باشین.

  33. هادي Says:

    سلام دوست عزيز
    وبسايت بسيار زيبايي داريد آفرين؛ جاي تحسين و ستايش دارد.
    من از اين وب خيلي خوشم اومده و دوست دارم در صورت موافقت شما با هم تبادل لينك كنيم.
    در صورت موافقت بلاگ من رو با نام ستاره های سربی لينك كنيد(پيج رنك 2) و بعد خبرم كنيد با چه نامي لينكتون كنم.يا من آدرس وب شما رو بذارم بعد من رو ليمك كنيدمنتظر جوابتون ميمونم.
    با تشكر
    موفق باشيد…

  34. رئیسی Says:

    مزیدی جان متأسفانه فرندفید توسط مخابرات فیل‌خیس شده و بنده بهش دسترسی ندارم! اکانت vpn هم که ایندفعه گرفتم، مدیریت بامرام سرور اومده یه فایل اجرایی ویندوز برام ارسال کرده و میگه کانکشن رو با همین نصب کن. هرچی بهش میگم بابا این توی لینوکسی کار نمیکنه توی گوشش نمیره که نمیره 😦 میگه تنها راهش همیشه و حاضر نیست اطلاعات مورد نیاز برای کانفیگ کردن کانکشن رو بهم بده حالا من موندم و اینترنت شدیدا اسیر در دست این فیل گنده بک 😦

  35. شهریار Says:

    سلام،
    دلمون برات تنگ شده، نه فرندفید میای، نه توییت میکنی. کلا خبری ازت نیست. اگر تونستی یه ایمیل بزن خیالم ناراحت ه

  36. khak313 Says:

    سلام
    «وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن»
    «لینکت کردم لطفا من رو لینک کن»
    «حالت خوبه، عزیزم واقعا بهت تبریک می گم وبلاگ گلی داری»
    «اسمایل شمع گل پروانه» + » اسمایل قلب از نوع میمیرم برات!»
    رفته بودم بلاگفا یه دوری بزنم رفتیم رو کامنت ها کمی مستفیض بشیم؛ گفتم حیف وردپرس از این رحمات بی نصیب بمونه.
    و در نهایت از اونجایی که به اصول ایرانی بودن باید پایبند بود:
    یک وبلاگ زدم در حد تیم ملی بیا و ببین:
    http://mozilog.wordpress.com

    ————————————

    دکتر ببخشم؛ تو که نمی نویسی ما هم عقده می شیم.

  37. m.tolooei Says:

    با سلام خدمت مدیریت سایت
    وبسایت بسیار زیبا و پر محتوایی دارید
    اگه مایل به تبادل لینک می باشید ما را با نام راحت دانلود لینک کنید
    وبه ما خبر دهید تا لینکتان کنیم
    http://www.rahatdownload.com
    با تشکر مدیریت راحت دانلود .کام

  38. mahdi Says:

    سلام سایت جالی دارید
    انشا الله موفق باشید
    می خواستم نظرتونو در مورد تبادل لینک بدونم

    منتظرم
    یا حق

  39. تینا Says:

    سلام خسته نباشین!
    ببخشید کامنت من مرتبط با پستتون نیست
    به یه مشکلی برخوردم یکی از دوستان بلاگ شما رو معرفی کرد تا ازتون راهنمایی و کمک بگیرم

    من از کاربران بلاگفا هستم اما به دلایلی که دیگه واسه همه کاملا مشهوده میخوام بیام بیرون و دوست دارم به وردپرس بیام

    در این بین یه یوزر هم توی وردپرس ثبت کردم بعد برای اینکه وارد بخش مدیریتش بشم به wordpress.com میرم.بالای صفحه همونجا که خاکستریه یوزرنیم پسورد رو وارد میکنم وقتی گزینه ورود رو میزنم چند لحظه هیچ اتفاقی نمیفته
    بعد صفحه سفید میشه و این پیغام میاد
    Internet Explorer cannot display the webpage
    یکی دو تا دیگه از دوستامم به این مشکل برخوردن
    یعنی اصلا نتونستم وارد فضای مدیریتش بشم

    اصلا نمیفهمم چرا؟
    میشه کمکم کنید؟
    منتظر جوابتون هستم
    پیشاپیش ممنونم

  40. 11nafar Says:

    با سلام
    اگر با تبادل لینک موافق هستین ما را با نام اخبار و عکس جدید فوتبال لینک کنید و بعد به ما خبر دهید تا ما هم شما لینک کنیم .
    نکته : از هر مطلب که خوشتون اومد حتما به اشتراک بگذارید تا بقیه استفاده کنند
    http://11nafar.ir


  41. برادر اگر شما فید فرند فیدتون رو توی فیس بوک هم بزارین ما هم بهره مند می شیم. ِ:D


پاسخی بگذارید

