پرنده قشنگم كی می‌آیی؟

سپتامبر 14, 2008

در بين سرويسهاي رنگ و وارنگي كه در كنفرانس چند روز پيش «تك‌كرانچ 50» معرفي شده بود يكي دو سرويس بودند كه برايم جذبه خاصي داشتند.

شخصا علاقه خاصي به دنياي جانوران دارم.در اين بين كمترين اطلاعاتم مربوط است به پرندگان. بارها در وب به دنبال مكاني براي يافتن اطلاعاتي در مورد پرندگان اعم از متن صوت تصوير و …بودم. اكنون سرويسي جديد اين امكان جذاب را در اختيار ما مي‌گذارد

birdpost سعي مي‌كند پرندگان را بر اساس پراكندگي جغرافيايي آنها و در قالب يك شبكه اجتماعي دسته بندي كند. شما مي‌توانيد با مراجعه به سايت در ان يك اكانت ايجاد كنيد، پرندگان مورد علاقه خود را در ان سرچ كنيد، پرندگاني را كه مي‌شناسيد بدان بيافزاييد و …

چيزي كه مرا به استفاده فراوان از اين سرويس تشويق كرده است تصاوير بي نظير ان از پرندگان است: تصاوير بسيار شفاف از پرندگاني نادر و بسيار زيبا. براي مثال من فعلا حدود 8 پرنده را به ليست خود اضافه كردم .نگاهي به پروفايل من بياندازيد.

براي پيدا كردن پرندگان جديد به قسمت سرچ پرندگان برويد. براي آشنايي با محبوب‌ترين پرندگان به لينكهاي موجود در Top Community Favorites مراجعه كنيد.

دنياي پرندگان زيبا در انتظار شماست 🙂

14 Responses to “پرنده قشنگم كی می‌آیی؟”


  1. یعنی فقط به خاطر تیترش اومدم اینجا 😐

  2. ميلاد Says:

    سلام خدمت شما آقاي مزيدي
    مدتي هست كه فيد شما رو دريافت مي كنم و بسي لذت مي برم !
    2 تا سوال داشتم در مورد وي پي :
    1- من از استيكي استفاده مي كنم ؛ مي خواستم بدونم راهي هست كه پست برگزيده حتي بالاي لينك يكتاي هر پست هم باشه ؟ به عنوان مثال من 40 تا پست دارم . بالاي لينك هاي اختصاصي اين 40 تا هم اين پست باشه ؟
    2- من يه خورده اطلاعاتم ضعيفه ! چطوري مي تونم بنري رو بالاي تمام صفحات وبلاگم بزارم تا توي ستون هاي كناري وبلاگم لوگوي دوستام رو قرار بدم ؟
    ممنون مي شم راهنمايي بفرمائيد
    با تشكر

  3. ميلاد Says:

    ضمنا ؛ براي ديدن جوابم بايد همينجا خدمت برسم تا ايميل مي فرمائيد ؟!

  4. cmsdatabase Says:

    خواستم بپرسم این وب‌سایت جزو سایت‌های وب 2 طبقه بندی می‌شه؟ مثلاً به خاطر اشتراک‌گذاری پروفایلش؟
    به خاطر معرفی سایت هم ممنون. من نیز همیشه از دنیای جانوران خیلی لذت می‌برم. مخصوصا راز بقا رو خیلی دوست داشتم!
    موفق باشید.


  5. خیلی جالب است.

    راستی دکتر جان خوشحال می‌شم پیش ما هم بیای 🙂

  6. ناباور Says:

    من هم بسیار به جهان جانوران علاقه مندم. اگر بشود می خواهم در آینده در مورد برخی حیوانات بنویسم (البته بیشتر از نگاه فرگشتی).

    این وبسایت پرندگان هم خیلی جالب بود. باز هم از این ها معرفی کنید. اگر بشود برای همه جانوران.
    شاد باشی

  7. Amir GT Says:

    سلام. خوبین. یک سوالی داشتم . می خواستم بدونم چند روز پیش تو فرفر بحث شد که شما خیلی ها رو شیر می کنین. منظور تو گوگل ریدر بود دیگه؟ و اینکه شما علاوه بر اینکه فید سایت ها و وبلاگ ها رو در گودر شیر می کنین شیر آیتم های گودر دوستان رو هم شیر می کنین. حالا می خوام بدونم دیگه چی فید هایی رو شیر می کنین؟ آیا فید فرفر رو هم شیر می کنین؟ یا فید فرفر بعضی از دوستاد رو ؟ کلا چیا رو شیر می کنین؟ممنون. منتظر جواب هستم.


  8. چیه این سایت؟! این جور سایتها فقط به درد مرفهین بی‌درد می‌خورد! فکر کنید ما با این اینترنت مسخره‌مان که جانمان را بالا می‌آورد اما یه پیج ناقابل را نه!، بیاییم در این قبیل سایتهای بی‌مزه‌ ثبت نام کنیم! اعصاب نمی‌ماند برایمان دیگر! همین فرفر که معتادش شدیم هم گاهی دیوانه‌مان می‌کند تا قسمت کامنت و لایکش بالا بیاید!

  9. امید Says:

    با سلام و عرض خسته نباشید و ضمن قبولی طاعات وعبادات من شما را با نام وب2 در سایتم http://www.bia2funny.ir لینک کردم و از شما این خواهش را دارم لطفا من را در سایتتون با
    عنوان (( برترین وبهترین سایت ایرانیان )) و به این لینک
    http://www.taklenz.com
    پیوند دهید.!خواهش میکنم

  10. p30street Says:

    با سلام وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید من همیشه مطالبتان را از طریق فید دنبال میکنم من هم یک وبلاگ کوچک دارم اگر به من لینک بدهید ممنون میشوم

    Rahimi.adel@gmail.com

  11. mohsen adib Says:

    سلام
    خیلی جالبه
    ممنون از توضیحاتتون آقای دکتر


  12. […] می‌کنم ابتدا یادداشت دکتر مزیدی را بخوانید و سپس در این سایت عضو […]

  13. farshid Says:

    عضو شدم. خیلی عالیه.این همه پرنده بوده و من فقط گنجشک و بلبل رو میشناختم 🙂

  14. فراز Says:

    سلام جناب آقای مزیدی

    یه مشکلی که تو فیسبوک هست اینه که فید شما با اینکودینگ عجیب و غریب میاد و هر کارسش میکنم هم درست نمیشه . یکی دیگه هم براتون تو فیسبوک نوشته بود که همین مشکل رو داره.

    حالا بعدش با شماست ببینم چی کار میکنی


پاسخی بگذارید

