توییترچیست و چرا؟ : مقدمه‌ای بر پدیده كوته‌نویسی و بررسی ابعاد تاثيرات مفيد و مضر آن بر روند كلی وبلاگستان فارسی

اکتبر 1, 2008

 

                                    بخاب ‌بینیم بابا!

 

برو اينجا يه اكانت واسه خودت درس كن. بعد بيا اينجا فك‌‌تو بيارم پايين.

40 Responses to “توییترچیست و چرا؟ : مقدمه‌ای بر پدیده كوته‌نویسی و بررسی ابعاد تاثيرات مفيد و مضر آن بر روند كلی وبلاگستان فارسی”

  1. katayoun Says:

    ای ول.

  2. سولوژن Says:

    دکتر جان!

    بقیه را نمی‌دانم، اما من انتظار ندارم که چنین نوشته‌هایی در این‌جا بخوانم. می‌گویید انتظارم را تغییر دهم؟

  3. پژ Says:

    من که نمی‌دونم دکتر چر ا این‌طوری حرف می‌زنه جدیدا. تقصیر وبلاگه یا توییتر یا فرندفید؟‌ آها! نه! تقصیر آیفونه!

  4. بابک Says:

    دکتر را چه شده است!!!!!!!!!!؟

  5. رضا.ب Says:

    دکتر … اینا چیه … شما خودت بهتر میدونی که از این چرت و پرتها تو وبلاگستان خیلی زیاده…

  6. اردشیر Says:

    اتفاقا این نوشته خیلی خیلی هم جالب بود و من دقیقا انتظار همین مطلب رو از دکتر دارم. چون با مختصر ترین جملات ممکن تاثیر توییتر رو بر وبلاگستان فارسی توضیح و نمایش داده…جور دیگر باید دید!


  7. این پست کاملا نشون دهنده مضرات و فواید توییتره..! =))

  8. آرش Says:

    فکر کنم جدیدا باید توی تصمیمم به خوندن این وبلاگ، تجدید نظر کنم.
    اگر بخوام همچین مطالبی بخونم، مطلب های وبلاگ نویس های تازه وارد خیلی جالب تره.

  9. توجه توجه Says:

    خوانندگان عزیز توجه فرمایید خوانندگان عزیز توجه فرمایید
    وب 2 وبلاگ حسین مزیدی به گا رفت!!!

  10. weblogchi Says:

    دوستان چرا شاکی هستید
    بابا اسمش توییتره مطلبشم توییتریه خوب
    دکتر بسیار جالب و مفید بود
    هنوز تمومش نکردم :mrgreen:

  11. شیروا Says:

    این انتحار شما کی قراره به پایان برسه؟

  12. کیوان Says:

    دکتر مزیدی عزیز .. مدتهاست خواننده وبلاگتونم .. و دائما در حال آموختن ازتون ………

    با اینکه این چند روز دلم هوس پستهای سابق و بحث و بررسیای موشکافانه تونو در زمینه های مختلفی که هرکدوم برای خودش بهترین مرجع و منبعی بود که تو گشت و گذارهای هرروزه ام تو اینترنت که کمم نیست دیدم اما با خوندن این پست گفتم ازگودر بیام و یه کامنت بذارم و بگم بازهم عالی بود و آموزنده …. !
    کما اینکه از شما انتظاری جزاین هم نمی رفت ..

    مثل همیشه موق باشید …


  13. با سلام
    دکتر براتون ایمیلی فرستادم ممنون میشم ملاحظه کنید و در صورت امکان پاسخ بدید

  14. سروش Says:

    مطمئنا هر شیوه ی نوشتنی طرفداران خاص خودش رو داره. با تغییر شیوه ی نوشتن خوانندگان کم نمی شوند بلکه عوض میشوند. و خوانندگان جدید اضافه میشوند.

  15. emin Says:

    =))))))))))))))))))
    دکي جون عالي بود…

  16. امید Says:

    «بخاب ‌بینیم بابا!» جان!
    دکتر خودت را به یک روانپزشک معرفی کن.
    از همون روز اول میدونستم اینطوری میشی بابا اگه میخواهی این طوری بنویسی ول کن این ای تی نویسی را برو همون طبابتت را بکن.
    من که اون مزیدی قبلی را دوست داشتم که میشد ازش چیز یاد گرفت و همیشه یک حرفی واسه گفتن داشت نه این که بیام تو این وبلاک ببینم نوشته بخاب ‌بینیم بابا!

    اسمایلی تعجب

  17. shaho Says:

    متاسفانه مشکل ما اینه که دوست داریم همیشه یه تصویر واحد از یک چیز ( شی، انسان، …) داشته باشیم. و اونم همون قضیه ی همیشه یا ساه یا سفید!
    بنظر منم عالی بود.

  18. اسماعیل Says:

    عالی بود. پیشرفتت تو مینیمال نویسیه عالیه مزیدیجون

  19. Reza Says:

    اوه یس! Oh! Yes!!!

  20. weblogchi Says:

    امید اسمایلی تعجب خواستی
    😯
    😉
    دکتر همچنان دارم این مطلبتو میخونم

  21. توجه توجه Says:

    اهههههههههههههه به خودم می گفتم این بلاگ مایه افتخار ایرانی هاست به خودم می گفتم اگه فلان سایتو ساختم دکتر مزیدی یو حتما استخدام می کنم اما حالا چی؟!!!!
    بابا چشاتونو باز کنید موضوع فقط این پست نیست از پست title unknown به بعد رو خودتون با پستای قبلی مقایسه کنید…
    3 حالت بیشتر وجود نداره
    1-دکتر مزیدی خیلی بی جنبست!
    2-دکتر مزیدی هک شده!یا ترور شده!!!
    3-دکتر مزیدی از یه موضوع فوق العاده عصبانیه و بر خلاف میلش می خواد وب فارسیو به گند بکشه!!
    به هر حال امیدوارم باز یه مزیدی نام قدیمی ظهور کنه تا بتونیم از پستاش بهره ببریم حتی اگه ترجمه کنه!و مایه مباهات ما باشه.

  22. abdo Says:

    بخابیم فکو میاری پایین فقط یا آمپول میزنی ؟!!! :))))

  23. abdo Says:

    میگم اینجوری نوشتن هم همچین بدم نیستا !
    یکنواخت بودنه که بیشتر اذیت میکنه گرچه همچین تغییری هم احساس نمیشه تو وبلاگ مزیدی قدیم ها هم مینیمال میدیدیم الان کمی ادبیات مینیمال نویسی روال تر شده فقط ! 🙂
    من یاد کتابای صادق هدایت میوفتم شایدم دیالوگای فیلم های تارانتینو کلا با این سبک صحبت کردن موافقم !
    تاثیرش بیشتره !‌

  24. حامد Says:

    احتمال هک شدنش می ره! مشکوکه بالاخره!

  25. narcislinux Says:

    کمک من تازه به ورد پرس نقل مکان کردم و نمیدونم چجوری کد های اچ تی ام ال تو قالب وبلاگم قرار بدم و هم چنین نمیدونم چجور لوگوی ار اس اس رو تو وبلاگ قرارا بدم .ایا کسی نیست که مرا یاری کند .هم اکنون نیازمند یاریه سبز شما هستیم .بنیاد مشکل داران با وبلاگ

  26. sinac Says:

    دکترجون حالت خوبه؟ می‌خوای بریم دکتر!
    جواب مطلب، کامنته و جواب مینیمال، مینیمال و جواب خشونت مشت، شوخی کردم بابا کسی جرات نداره به دکتر چپ نگاه کنه!


  27. […] توییترچیست و چرا؟ : مقدمه‌ای بر پدیده کوته‌نویسی و برر… بخاب ‌بینیم بابا! […]

  28. roozbeh Says:

    من فکر کنم دکتر یک فرد انقلابی در زمینه وبلاگ نویسی باشه ! و الان مطالبی می نوسه که از حیطه درک ما خارجه و احتمالا بعد از مرگ دکتر ما می فهمیم که چه گوهری رو از دست دادیم !

    مثل خیلی از دانشنمدای دیگه ! مثل گالیله

    :دی

  29. مهدی Says:

    دکتر ملت رو سر کار گذاشتی‌ها.
    تنها فایده توتیتر ریختن ترس نوشتن است. خب البته بعضی از دوستان هم چیز‌های قابل توجهی می نویسند

  30. سهيل Says:

    اين بهترين تعريف از توييتر بود :))

  31. farhoud Says:

    وقتی آدما به یه حالتت عادت می‌کنن همین میشه یه رو دیگه سکه رو که می‌بینن می‌گرخن!

  32. amti Says:

    khoda bud,mersi


پاسخی بگذارید

