سینمای ۵۰ اینچی در جیب شما

اکتبر 24, 2008

همیشه یکی از ارزوهایم این بود که دنیای پروژکتورها به سایز و اندازه موبایلها برسند. بخصوص اگر شما متعلق به نسلی باشید که دوران دانشجویی خود را با پروژکتورهای حجیم و اسلایدهایی نامرغوب و گاه اورهد گذرانده باشید.

امروز دو تصویر از یک محصول اعجاب انگیز دیدم: یک پروژکتور در سایز و اندازه های یک موبایل که می تواند تصاویر شما را بر روی پرده هایی تا ۵۰ اینچ نمایش دهد.

این گجت( سینمای جیبی) تنها ۱۲ سانتیمتر طول دارد. اسپیکر ان استریو است:pocket-cinema 

اگرچه تصویر تولید شده در حد تلویزیونهای پلاسما نخواهند بود اما کیفیت ان مطلوب است. سینمای جیبی یک گیگابایت حافظه داخلی دارد که قابلیت اضافه کردن کارت بیرونی را هم دارد.

pocket-cinema2

سینمای جیبی هم اکنون در این ادرس برای فروش قرار دارد. قیمت ان حدود ۵۰۰ دلار است.

نکته: روزی را تصور کنید که در سرکلاسهای درس دانشگاه از این قبیل پروژکتورها استفاده شود. یا در جلسات اداری کنفرانسها همایشها و …

نکته ۲: پس از ان تصور کنید که تمام این امکانات به مویالی که اکنون در دست شماست وارد شود.مقدار کمی از این امکانات اکنون در بعضی از گوش های موبایل هست اما نه به این قدرت. همین حالا برای چند لحظه به گوشی موبایل خود نگاه کنید: هیولایی بزرگ در دستان شماست. قدرش را بدانید!!

منبع خبر

23 Responses to “سینمای ۵۰ اینچی در جیب شما”

  1. javanirani Says:

    واقعا عالی و هیجان انگیزه
    برای شروع هم قیمت مناسبی داره.. به امید روزی که یکی از این ها رو توی جیبم داشته باشم


  2. برم ببینم چه استفاده های شیطانی ای میشه ازش کرد! اگه خوب بود میخرمش!!

  3. شوجی Says:

    خیلی خیلی قیمتش خوبه.منم آرزو داشتم یه همچین چیزی بیاد


  4. آقای مزیدی من همیشه به افکار نوین شما احترام میذارم و باهاتون هم عقیده هستم.
    من هم به این فکر می کنم که میشه با وسیله مثلا یک مدیر رو به راحتی برای درخواستی که دارم متقاعد کنم.
    یا اینکه بخوام با یکی از دوستام تو خیابون رو یکی از پروژه هایی که روش کار می کنیم بحث کنیم در اینصورت فقط به یه سطح صاف و روشن نیاز داریم. 🙂


  5. ما با یه لیزر کوچولو همدیگه رو لعنت دادیم! چه برسه به این..!
    دختری در حال عبور از خیابونه! و عکس متبرجی از پشت افتاده روش!!
    شب دارید میرید یهو یه تصویر از اجنه جلوتون سبز میشه!
    کاش ایران نیاد..!


  6. بتونه با اين تيونرهاي کوچولوي فندکي هم ارتباط داشته باشه، که ديگه عالي ميشه!


  7. خیلی خوبه؛ فقط مسئله‌ای که دارم بهش فکر می‌کنم یکی اینه که یه چیز کوچولو مثل این چطوری می‌تونه نور کافی برای تصویر 50 اینچ درست کنه و مشکل اینه که ممکنه نور تصویر زیاد از حد کم باشه و دیگه این‌که حتی اگه نور خیلی کمی تولید کنه، باز هم میزان مصرفش برای باتری کوچیکی که می‌تونه تو این دستگاه باشه خیلی زیاده و زود تموم می‌شه.


  8. آقای خرمی من فک می کنم شما هنوز به تکنولوژِی اعتقاد پیدا نکردین!

  9. آریو Says:

    فکرشو بکن دبیرستانها به پروژکتور مجهز میشن بعد وقتی استاد پای پرده پروژکتور داره درس میده ماهم موبایلهامون که مجهز به پروژکتور داخلی هستند در میاریم فیلم س*وپر روی تابلو میندازیم ایییییییییی‌یییییییه!


  10. […] سینمای ۵۰ اینچی در جیب شما اگرچه تصویر تولید شده در حد تلویزیونهای پلاسما نخواهند بود اما کیفیت ان مطلوب است. سینمای جیبی یک گیگابایت حافظه داخلی دارد که قابلیت اضافه کردن کارت بیرونی را هم دارد. (tags: پروژکتور جيبي) […]

  11. مسلم نوراني Says:

    محشره پسر…………..

  12. فربد Says:

    سلام به همگی.
    من یک سوال کوچیک دارم:
    تصور کنید که 300 سال دیگه دارید مردم رو تماشا می کنید. همشون توی جیبشون یک دنیای عجیب دارن!!! آیا آدما هم اون وقت عوض شدن یا هنوز مثل ما فکر می کنن؟ آیا هنوز مشغول حل مسایل فیزیکی هستن یا دارن سیاست بازی می کنن؟
    آدما از روزی که خلق شدن همین بودن که هستن. پس این چیزها واقعا چه کمکی می کنن؟؟

  13. پلنگ Says:

    اين كه چيزي نيست،اونا تونستن كارخونه توليد رينگ اسپرت سرخود توليد كنن؟؟؟؟؟؟ (حوزه علميه)

  14. عرفان Says:

    نگران مصرف باتري اين وسيله هستم.
    حتما مي‌دانيد كه پروژكتورهاي كنوني كه با برق كار مي‌كنند، يك فن براي تهويه لامپ دستگاه كه به شدت داغ مي‌شود نيز دارند.
    لامپ اين پروژكتورها خيلي پر مصرف است


  15. چی میگی ….

    300 ساله دیگه اصلا شاید جیبی وجود نداشته باشه که چیزی توش جا بشه .

    فکر کنم اون موقع دیگه همه چیز تو یه حباب بالای سرت هست که به صورت اوپن سورس هر وقت خواستی می تونی تغییرش بدی و ازش استفاده کنی . شاید هم پیشرفته تر . مهم این هست که من و شما اون موقع روحمون شاد و یادمون گرامی باده /.


  16. روز به روز تکنولوژی پیشرفت می کنه و ابزار های جدید تولید می شه . این ابزارها هم به اندامهایی مثل گردن و دست انسانها آویزون میشه . حال تصور کنید انسانی رو که ازش دوربین دیجیتال ، گوشی موبایل ، ام پی تری پلیر ، لپ تاپ و … آویزونه و سعی داره تصاویری رو روی یک پرده یا دیوار با یکی از همین پروژوکتور ها نمایش بده . چقدر قیافه انسان مدرن داره مسخره می شه .
    جمع شدن این دستگاهها در یک ابزار هم که باعث کم شدن امکانات و افت کیفیت میشه . به امید روزی که همه این ابزارها در یک وسیله و البته با امکانات کامل و کیفیت بالا جمع بشه .

  17. ناباور Says:

    بسیار عالی. ولی من هم در مورد توانایی آن شک دارم. این همه انرژی را از کجا می‌آورد؟! به هرحال ایده جالبی است.

  18. مَتَتی Says:

    فوق العادست دکتر. کاش هرچه زودتر بیاد تو بازار ایران

  19. erfan taheri Says:

    خیلی جالب بود! اما باتری داره؟ با برق کار می کنه؟ اما همیشه دوست داشتم چنین چیزی ایجاد بشه

  20. پرهام Says:

    این وسیله بسیار جالب بود

  21. Omid Says:

    من در اينترنت جستجو كردم و چند مدل گير اوردم يكيشم همين هست كه در اين پست هست و سفارش انلاين دادم كسي اگر در ايران خواست با ايميل من تماس بگيرد.
    قيمت براي ايران حدودا 400دلار.
    omid.hydarpour@gmail.com


پاسخی بگذارید

