از فایرفاکس به وردپرس

نوامبر 28, 2008

اگر به پست قبلی این وبلاگ نگاهی بیاندازید می بینید که یک اسکرین شات از اینترنت نمایش داده شده و در زیر ان نوشته ام تست پلاگین جدید فایرفاکس.

اکستنشن جدیدی برای فایرفاکس ایجاد شده که شما با استفاده از ان می توانید مستقیما از درون فایرفاکس اسکرین شات از هرنقطه ای از وب بگیرید و ان را سریعا به یک وبلاگ مبتنی بر وردپرس ارسال کنید.

برای این کار ابتدا باید این اکستنشن را دریافت و نصب کنید.پس از ان باید ادرس و مشخصات وبلاگ خود را که حتما باید مبتنی بر وردپرس باشد (یا دات کام یا دات اورگ)به ان بدهید.کار تنظیمات تمام شد!!

در هر نقطه ای از وب که باشید با گرفتن یک اسکرین شات می توانید ان را در کامپیوتر خود ذخیره کنید یا مستقیم به وبلاگ مربوطه ارسال کنید. پست قبلی این وبلاگ جهت تست این اکستنشن بود که با موفقیت کامل اجرا شد. برای استفاده بهتر و بهینه تر از این افزونه٬ من در وردپرس دات کام یک وبلاگ دیگر ایجاد کردم و از این به بعد سعی می کنم اسکرین شاتهای جذاب یا مفید را در انجا اپلود کنم. بعد از مدتی اگر احساس کردم برای شما نیز مفید خواهد بود ادرس ان را در اختیارتان خواهم گذاشت.

شما می توانید هم اکنون با ایجاد یک وبلاگ در wordpress.com از این امکان استفاده کنید.

منبع

3 Responses to “از فایرفاکس به وردپرس”

  1. URCHIN7PC / اورچین هفت Says:

    چطور شد باید یه وبلاگ دیگه ایجاد کنم!

  2. URCHIN7PC / اورچین هفت Says:

    هنوز که نفهمیدم چه طور شد بعد مزاحم می شم پلاگین رو نصب کردم اگه می شه یکم بیشتر توضیح بده!


پاسخی بگذارید

