وبلاگتان را به کمک Blavatar شخصی سازی کنید

دسامبر 2, 2008

در سرویس وردپرس.کام علاوه بر این که می توانید از یک عکس یا آیکون به عنوان وجه مشخصه خودتان استفاده کنید (که به ان آواتار می گویند) می توانید برای وبلاگ خود نیز یک مشخصه و ایکون مستقل بسازید که در اصطلاح به ان بلاواتار گویند  Blavatar= Blog + avatar

برای این منظور مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

-به داشبورد وبلاگتان بروید. به قسمت تنظیمات وبلاگ بروید

-در سمت راست  گزینه جدیدی را می بینید که از شما می خواهد عکسی را آپلود کنید

-پس از آپلود عکس می توانید سایز ان را تغییر دهید

-پس از تایید نهایی بلاواتار شما فعال شده است 

از بلاواتار خود لذت ببرید 🙂

توضیح برای دوستانی که وبلاگ وردپرسی ندارند:اگر به قسمت آدرس بار مرورگر خود نگاهی بیاندازید متوجه تغییری خواهید شد. قبلا وبلاگ «وب ۲» یعنی همین وبلاگ با یک ایکون w ابی رنگ دیده می شد. اما از وقتی بلاواتار شخصی خود را فعال کردم شما عکس کوچکی از یک همستر می بینید.وبلاگ من اکنون با بلاواتار جدید بیشتر در خاطر خواهد ماند 🙂

نکته: دوستانی که وردپرس را بر روی هاست شخصی دارند قبلا توانایی انجام این کار را داشتند. همچنین گمان می کنم بعضی از سرویسهای وبلاگی مثل بلاگر نیز توانایی انجام این کار را دارند. دوستان غیر وردپرسی برای اطلاعات بیشتر در مورد سرویس شان به رفرنس های موجود مراجعه کنند.

wordpress.com  بی صبرانه منتظر وبلاگ نویسان خوب فارسی زبان است.افتخار دهید و به جمع کاربران فارسی زبان وردپرس بپیوندید.

منبع خبر:وبلاگ رسمی وردپرس.کام

22 Responses to “وبلاگتان را به کمک Blavatar شخصی سازی کنید”

  1. saghee Says:

    جالبه…
    بعدا» سر اين ورد پرس يه بحث حسابي ميخوام بكنم!!
    فعلا» كه شديدا» بيزي هستم:دي
    تابعد

  2. fery tiamo Says:

    سلام دوست عزیز،مطلب جالبی بود،البته در اون قسمت چندتا گزینه دیگه هم هست،کاش اونارو هم توضیحی میدادید،من یک سوالی هم از خدمتتون داشتم که اگه کمکم کنید ممنون میشم،پیج رنکینگ وبلاگ من تا چند روز پیش 3/10 بود و همیشه تعداد بازدیدش در یک رنج مشخص بود و100 تا 200 تا بالا یا پائین میشد،از چند روز پیش بشدت افت پیدا کرد و تقریباًدوسوم بازدید کنندها پرید و دیگه در روز کمتر از یک سوم قبل بازدید داره،اول فکر کردم فیلثر شده ولی اینطور نیست هرچی هم فکر کردم متوجه نشدم آیا تو تنظیماتش اشتباهاً چیزی رو کلیک کردم؟؟ تنها چیزی که متوجه شدم اینه که تو داشبورد،آمار بلاگ ،تگ هائی که سرچ شده و ازون طریق به وبلاگ من میومدن ،قبلاً هم فارسی بود و هم انگلیسی ولی این چند روز اکثراً فارسیه و انگلیسی خیلی به ندرت پیش میاد که سرچ شده باشه،خیلی حرف زدم ببخشید.منتظر راهنمائیتون هستم.ممنون.
    http://Bodytattoo.wordpress.com

  3. rz Says:

    سلام
    مطلب جالبی بود،البته در اون قسمت چندتا گزینه دیگه هم هست،کاش اونارو هم توضیحی میدادید،من یک سوالی هم از خدمتتون داشتم که اگه کمکم کنید ممنون میشم،چکار کنیم بلاگ ما در دید عموم باشد؟ ببخشید.منتظر راهنمائیتون هستم.ممنون.

  4. اردشیر Says:

    مزیدی جان وردپرس من رو هاست شخصی هستش ولی خیلی وقته که دنبال چنین امکانی می‌گردم اما پیداش نمی‌کنم. می‌دونی کجاست دقیقا؟

  5. Ãmir Says:

    مرسی دکترجان. همیشه در دادن خبرهای آس وردپرسی، اولی!


  6. […] است اگر از وبلاگ‌های رایگان وردپرس استفاده می‌کنید این مطلب را بخوانید. اما اگر مثل من وردپرس را بر روی هاست شخصی دارید قدم به […]


  7. […] وبلاگتان را به کمک Blavatar شخصی سازی کنید در سرویس وردپرس.کام علاوه بر این که می توانید از یک عکس یا آیکون به عنوان وجه مشخصه خودتان استفاده کنید (که به ان آواتار می گویند) می توانید برای وبلاگ خود نیز یک مشخصه و ایکون مستقل بسازید که در اصطلاح به ان بلاواتار گویند Blavatar= Blog + avatar […]

  8. رهرو Says:

    وردپرس فارسی فیلتره چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. رهرو Says:

    وردپرس فارسی فیلتره چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایول وبلاگت هم خیلی جالبه!!!!!!!!!

  10. URCHIN7PC / اورچین هفت Says:

    خیلی کار شود حالا می شه تو وردپرس فاوآیکون گذاشت!! یه چیزی تا حالا بهش می گفتند فاوآیکون حالا چرا شده بلاواتار ؟؟
    من خیلی مونظر این امکان بود اول که اومدم این کد رو تو اندمک ها می ریختم هر کاری می کنم نمی شد و نا امید شدم
    چند وقتی بود وقتی می رفتم تو تنظیمات یه قسمت رو خالی می دیدم با خودم می گفتم حالا اینجا می زارند!

    دوستان دیگه که از سرویس های دیگه استفاده می کنند می توند کد زیر رو در ویرایش قالب بریزند!!

  11. URCHIN7PC / اورچین هفت Says:

    گفتی همستر پس اینارو ببینم
    نمی دونم دیدی یا نه
    http://www.anjir.com/news/detail.asp?id=480

  12. URCHIN7PC / اورچین هفت Says:

    اینم کد


  13. سلام جالب بود

    بلاگر هم داره همچین سیستمی رو

    من خودمبا این روی وردپرس اکانت هم دارم، اما به دلیل اینکه از کدهای جاوا استفاده نمیشه کرد روی بلاگر هستم، به هر حال مرسی


  14. ممنون عزیز… سایت ما نداشت میخوام براش بذارم…

  15. m.Яeza Says:

    مفید بود. hgfji همانطور که گفتید این امکان برای وردپرس شخصی از قبل قابل استفاده بود.

  16. شقایق Says:

    سلام دوست عزیز .من تازه واردم و خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم شما به سوال ها جواب میدی.من وبلاگ ساختم اما از دیدن اون عاجزم.لطفا راهنماییم کن.ممنونم.

  17. شقایق Says:

    سلام .حالا چرا خاله؟اینم آدرس جدیدم یه سری بهش بزن .

  18. شقایق Says:

    سلام پاك مارو فاموش كردي دگه قرار بود كمي كمكم كني حاجي.مي خوام ياد بگيرم به اون ادر ديگه اي هم كه بت دادم يه سر بزن خرابكاري زياد كردم .منتظرم وممنون.


  19. […] ۵- وبلاگتان را به کمک Blavatar شخصی سازی کنید […]


پاسخی بگذارید

