توییتر و ۱۰۰۰ مشترک

فوریه 8, 2009

حدود ۲ سالی می شود که در حال استفاده از توییتر هستم. در این مدت سایر کاربران ایرانی نیز استقبال خوبی کردند- هرچند که بسیار کمتر از کاربران جهانی بوده.

توییتر برخلاف ظاهر بسیار بسیار ساده ان می تواند کاربردهایی بشدت وسیع و متنوع داشته باشد. سعی فراوانی شد تا افراد بیشتری با این پدیده جذاب آشنا شوند.در این راه دوستان بسیاری تلاش کردند.

چند روزی است که تعداد فالورهای اکانت توییتر من (تعقیب کننده گان یا به روایتی مشترکان ) ان از مرز ۱۰۰۰ گذشته است:Twitter

اگرچه باید این توضیح را هم بدهم که این عدد نباید ۱۰۰۰ نفر پیگیر دائم را در ذهن شما ایجاد کند چرا که هستند دوستانی که در برهه ای اکانتی ایجاد کردند و شاید چند وقتی نیز استفاده کردند اما توییتر را رها نمودند. اما با اینحال این عدد تنها یک سمبل است. سمبلی برای نشان دادن محبوبیت و عمومیت سرویس توییتر در بین کاربران ایرانی.

امیدوارم این سرویس چنان در بین کاربران ایرانی رواج پیدا کند که روزی شاهد اکانتهایی با چندین و چند هزار فالوور باشیم.

نوع استفاده من : مدتی طولانی است که از توییتر برای معرفی های کوتاه سرویسهای وب استفاده می کنم.شما می توانید با فالو کردن اکانت توییترم از این سرویسها باخبر شوید.البته گهگاه در لابلای انها توییتهایی متفرقه و حسب حال نیز خواهید دید.با عرض پوزش پیشاپیش 🙂

اکانت من در توییتر  http://twitter.com/mhmazidi

One Response to “توییتر و ۱۰۰۰ مشترک”

  1. javanirani Says:

    خب من یک سوال دارم

    شما چرا خیلی کم مردم رو فالو می‌کنید؟


پاسخی بگذارید

