فیس بوک به کلوب ۱۰ تای اول پیوست

مارس 7, 2009

اگر بخاطر داشته باشید ۱۰ روز قبل در این مطلب نوشتم که فیس بوک به جمع ۱۵ سایت برتر پیوست. در پایان پرسیدم در چه مدتی ممکن است به جمع ۱۰ سایت بپیوندد؟

facebook

امروز این اتفاق رخ داد.اکنون فیس بوک دهمین سایت برتر در بین کاربران ایرانی است. فراموش نکنیم استقبال بسیار بسیار زیادی که هم اکنون از فیس بوک می شود یک «تهدید» نیست بلکه یک «فرصت» است. فرصتی است برای همه. همه افراد با هرنوع دیدگاه و تفکری. بجای انکار و تکفیر فیس بوک ٬ بهتر است از ان بعنوان یک «ابزار» مهم و بسیار مفید و کارا در جهت اهدافی که داریم و دارید استفاده کنید. پس منتظر حضور همه شما با انواع و اقسام دیدگاهها در فیس بوک هستیم. اجازه دهید سوال قبلی خود را با ویرایش مختصر تکرار کنم:

پیش بینی: آیا فیس بوک روزی به جمع ۵ سایت برتر در ایران خواهد پیوست؟ چقدر با آن روز فاصله داریم؟ یکماه؟دو ماه؟ یا …؟

http://www.facebook.com/

13 Responses to “فیس بوک به کلوب ۱۰ تای اول پیوست”

  1. abrash Says:

    سلام. اين توجه شما و دنبال كردن تغييرات سايتها و اطلاع رسانيتون كاملا معنادار و قابل توجه!! هرچند شما خيلي راحت يه نكته رو فراموش كرديد اونم اين كه فيس بوك تا قبل از اين در خيلي از آي اسپي ها مسدود بود و از وقتي رفع انسداد شد پيشرفت كرد. البته رشد اين شبكه بين فارسي زبونها غيرقابل انكاره اما نه به اين حدي كه شما تفاوتش رو در جايگاهش در 3 پستتون دنبال كرديد. دليل اصليش رفع انسداد شدنشه. خسته نباشيد

  2. سعید Says:

    دو تا دلیل داره یکی رفع انسداد بقول دوستمون و یکی هم کامل شدن فارسی سازی همینطور هم گسترده تر میشه..

  3. محمود Says:

    حسین جان فقط امیدورام فیس بوک به کلوب دات کام ورزن 2 تبدیل نشه.البته برای کاربران ایرانی که عموما به این سایت ها عموما با دیده دوست یابی نگاه میکنند اکثرا! فیس بوک پتانسیل بسیار بالایی داره ولی در صورتی که فرهنگ استفاده از اون در بین کاربران ایرانی ارتقاء پیدا کنه.

  4. عرفان Says:

    حاجی زدی تو خط یوزارسیفا !

  5. کورش Says:

    سلام

    خبرخوان (تکست و گرافیکی)، لیست و فید وبلاگ‌های پزشکان ارائه شده است که وبلاگ شما نیز جز آنها قرار گرفته است.

    http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/medical-p.html

    پرشین بلاگرز شما را به بازدید و استفاده از این خبرخوان و 22 خبرخوان تخصصی دیگرموجود دعوت می‌کند.

  6. mahda Says:

    زیاد از فیس بوک خوشم نمیاد. علاف بازیه.(البته خودم عضوم.)
    ولی زیاد ارزش وقت گذاشتن رو نداره.

  7. ارسلان اورچین هفت Says:

    حالا حالا ها نم رسه اینو یادت باشه! ببین کی گفتم
    اون 9 سایت بالا جدول برای ایرانیها و اینترنت ایران مقدس هستند!


  8. یادمه هفته دوم و سوم بود که فیس بوک باز شده بود خودم با چشمای خودم دیدم 29 بود ، کف کرده بودم ؛ الان که دهم شده دارم از خوشحالی بال در میارم ، خیلی خوشحالم …
    وضع فیس بوکم خیلی فرق کرده از زمانی که فیل تر بود ، آشناها بیشتر شدن خیلی خوبه

  9. majnonbashi Says:

    سلام دکتر
    من برای یک پروژه دارم روی وب 2 و اپلیکیشن ها کار می کنم
    و روی فیس بوک تمرکز خاصی دارم
    آن جور که معلومه روند رشد فیس بوک بیشتر و بهتر بشه . از پایه قدم رو درست برداشته و بهتون این وعده رو میدم که بیش از انچه که تصور بشه روند رو به رشد داره .

    راستی دکتر جان با اجازتون من در وبلاگم شما رو توی لیست دوستانم اضافه کردم . حتی الامکان توی وبلاگم سعی می کنم به نتایجی که رسیدم دیگران رو با خبر سازم.

  10. پیمان Says:

    حتی حاضرم تبلیغات متنی سایت شما رو در همه صفحاتم نمایش بدم
    ممنون

  11. 1114 Says:

    مگه تیم ملیه ؟


پاسخی بگذارید

