یاهو میم: یا چگونه من عاشق شدم؟

مارس 16, 2010

کتمان نمی کنم که از زمان استفاده از جیمیل فاصله من با یاهو هر روز افزایش یافته است. در این سالها یاهو سرویسی ارائه نکرده است که توجه زیادی را جلب کند
اما باید اعتراف کنم یاهو میم دوباره مرا با یاهو اشتی داد. من شخصا عاشق سادگی سرعت و زیبایی این سرویس شده ام.
اگر سابقه اشنایی با تامبلر را داشته باشید یاهو میم هم برایتان ساده خواهد بود. برای استفاده از ان کافیست با همان ای دی-پسورد اکانت یاهو در یاهو میم فعال شوید.پس از ان به داشبورد خود رفته و در انجا چندین گزینه می یابید: متن تصویر ویدیو صوت
اینها 4 نوع فرمتی است که می توانید به یاهو میم ارسال کنید.
راز جذابیت یاهو میم: یاهو میم مانند تامبلر است اما مزیت بزرگ ان این است که براحتی می توانید ری-بلاگ کنید. کافی است تعدادی از کاربران ان را به لیست دوستان خود اضافه کنید. یاهو مرتبا اپدیتهای دوستانتان را در داشبورد شما ارائه می دهد در همانجا می توانید ری-پست کنید.
نکته جالب در مورد یاهو میم این است که اکثر کاربران ان از اسیای جنوب شرقی هستند. اکثر انها عکس شیر می کنند و اکثر عکسها مزامینی لطیف دارند: عکس بچه گل عشق و… واقعا تصور نمی کردم این ناحیه جهان اینقدر طبع لطیفی داشته باشند!!
تنها عیب این سرویس این است که اجازه نمی دهد بیش از 1000 نفر را فالو کنید و این دست و پای مرا بسته است. به امید روزی که این محدودیت نیز برداشته شود.
پروفایل من در یاهو میم

6 Responses to “یاهو میم: یا چگونه من عاشق شدم؟”


  1. مضامین البته 🙂

  2. آزاده Says:

    من هم عاشق یاهو میم هستم


  3. دکترجون ازکجا معلوم این هم فیلتر نشه؟ من دربه در دنبال سرویس فتوبلاگینگ می‌گردم
    همه فیلترن
    تامبلر هم فیلتر شد
    الان توی همین وردپرس می‌خوام شروع کنم ولی دوست داشتم جایی باشه که مخصوص عکس باشه. (تامبلر رو دوست داشتم اما داشبوردش رو فیلتر کردن حوصله رد شدن هم ندارم!)


  4. دکی شما هم کامنتارو کنترل می‌کنید!!؟


  5. یادش بخیر دعوتنامه‌اش رو من برات فرستادم :دی


پاسخی بگذارید

