sms رایگان به سراسر دنیا

آوریل 25, 2008

اگر خاطرتان باشد مدتها قبل سرويس بسيار جالبي به نام jaxter در همين وبلاگ معرفي شد. جاكستر سرويسي است كه با ثبت‌نام در آن مي‌توانيد تلقن يا موبايل خود را به ان متصل كنيذ وپس از ان جاكستر يك لينك بعنوان راه اتصال با شما ارائه مي‌كند. مثلا اكانت من در جاكستر اين است http://www.jaxtr.com/mhmazidi .

جاكستر سرويس جالب ديگري را اضافه كرده است: ارسال sms رايگان به 155 كشور دنيا. خوشبختانه ايران نيز در اين ليست قرار دارد. همچنين اكثر كشورهاي مهم دنيا.

نتيجه: اكنون تمام ايرانيان در سرتاسر دنيا مي‌توانند به صورت رايگان با يكديگر تبادل sms داشته باشند.

اگر تاكنون ثبت‌نام نكرده‌ايد مي‌توانيد به اينجا برويد registration.jsp

نكته: يكي از افراد تيم جاكستر ايراني است و به نام تورج. تورج خان! بسيار سپاسگذاريم.

اپديت: به نظر مي‌رسد اين سرويس براي كاربران داخل كشور مشكل دارد.شماره موبايل verify مي‌شود اما sms فرستاده نمي‌شود؛ با اين كه تورج عزيز در وبلاگ رسمي جاكستر اسم كشور ايران را نيز در ليست قيد كرده است. اميدوارم ايشان اين مطلب را بخوانند و در جهت رفع مشكل كاربران ايراني اقدام كنند. تورج جان . ما همگي منتظر پاسخ شما هستيم.

اين توضيح را هم بدهم كه براي من پيغام‌ها فرستاده شده اما به ايميل من وارد گشته. براي شما چطور بوده؟

41 Responses to “sms رایگان به سراسر دنیا”

  1. unliner Says:

    سرویس خیلی جالبیه! منم عضو شدم:
    http://www.jaxtr.com/unliner

  2. mahm0ud Says:

    مزیدی اینجا مزیدی اونجا مزیدی همه جا
    من اول فکر می کردم فقط یه مزیدی هست بعد فهمیدم دوتاست حالا دیدم سه تایین
    خدا به داد برسه نمی دونم فردا چندتایین
    اما از شوخی گذشته خیلی سیستم توپی بود منم رفتم عضو بشم

  3. ٍاحسان Says:

    ولی متاسفانه این سیستم ها با ایرانسل مشکل دارن


  4. 2-3 روز پیش 10 تا از این سرویس ها رو معرفی کرده بودم، جاکستر هم توش بود…!
    خودم هم اینجام:
    http://www.jaxtr.com/tanzad

  5. خشایار Says:

    ایول! این سرویس ها به درد ما خیلی می خوره! ممنون 🙂


  6. من تست کردم؛ نفرستاد !

  7. علیرضا Says:

    با گذشت بیش از یک ساعت، خبری از اس ام اس نشد.

  8. عماد Says:

    فرستادم اما چیزی نیومد
    هم به همراه اول هم ایرانسل

  9. mhmazidi Says:

    @همگي: براي من نيز اپروو شد اما sms نرسيد. اميدوارم آقاي تورج اين مطلب را بخواند(احتمالا در بالاترين متوجه ان خواهد شد) و به مشكل پيش امده براي كاربران ايراني پاسخ دهد

  10. hosseiN Says:

    منم فرستادم هم ایرانسل هم دائمی اما اس ام اس نیومد
    قسمت کال می رو زدم یه شماره از آمریکا با من تماس گرفت

  11. hojjat Says:

    دوست عزیز نشد لطفابیشتر توضیح دهیدمن شماره تلفنم رو اینطوری نوشتم نوشتن صحیح شماره به چه صورت است**** 00980913343

  12. java4every1 Says:

    سلام
    دوست عزیز نفرستادش!!!
    نه به ایرانسل نه به همراه اول
    لطفا طرز کارش رو بگین شاید همه ی ما داریم اشتباه عمل می کنیم.

  13. java4every1 Says:

    به گوشی ها که نفرستاد.
    ولی اس ام اس هایی که زدیم رو به افراد مورد نظر ما ایمیل می کنه!!!

  14. کورش Says:

    دست شما درد نکنه!
    منم تست کردم نشد؛ ولی فقط یه نکته به اون وستی که شماره ی موبایلش رو نوشته بگم:
    برای نوشتن شمارتون باید اینجوری بنویسی:+98917177****
    یعنی اون صفر اولش نیازی نیست.
    بازم تشکر می کنم.

  15. abolfazl Says:

    به hojjat :
    برای وارد کردن شماره با پیش شماره ی 00 باید اینطوری وارد کنی : 0098913222***

  16. pezhman Says:

    نه عزیز.
    کار نمیکنه!

  17. noon Says:

    با سلام و تشکر و خسته نباشی!
    من آزمایش کردم هم همراه اول رو و هم ایرانسل نشد ، ظاهرا یه نمه زیاد خالی بسته!


  18. 1. پیغام ها برای بنده به وسیلۀ پستچی به در خانه آورده شد. به این وسیله از این سرویس بسیار جذاب و رویایی تشکر می کنم و همین طور از شما که با تلاش ها و مجاهدت های بی پایان و خستگی ناپذیر خود سرویس هایی چنین مزخرف را به ما خلق الله وامانده و بیچاره می اندازید.
    2. مزیدی جون سلام های گرم این حقیر سراپا تقصیر رو به همستر جون برسون (این سلام ها از لابلای دندان های تیز پلنگ صادر شده است).
    3. (پ.ن): راستی یه سؤال: تصمیم گرفتم یک مطلب تخیلی و بسیار کوبنده در رابطه با شما و همستر جون به رشتۀ تحریر دربیارم و می خواستم اون رو در وبلاگ بسیار جالب آنتی مزیدی منتشر کنم ولی بعد تصمیم گرفتم به دلیل بالا رفتن ترافیک وبلاگ درپیتم خودم منتشرش کنم؛ رخصت می دی پهلوون؟ (اگه پاسخت مثبته به رسم قدیمیا بفرما: فرصت!)

  19. حمید Says:

    منم امتحان کردم نیومد اما در سایت http://www.tehcd.net امکان ارسال 15000 اس ام اس رایگان در ماه میده >> ببینید

  20. honeyos Says:

    http://www.smsdiscount.com
    ro emtehan koonid khali sari hast va kara
    man ta haalla ke fayz bordam

  21. مهدی Says:

    سلام مزیدی جان
    راستش در مورد امریکا شما می تونی حتی از طریق یاهو مسنجر هم برای کسی اس ام اس بفرستی. اما یه مشکلی هست اونم اینکه اینجا کسائی که تلفنهای همراه دارن باید یا یه سرویسی رو بخرن که هزار تا مثلا اس ام اس در ماه براشون مجانی باشه یا به ازای هر اس ام اس یه مبلغی پول بدن. حالا فرقی هم نمی کنه که اس ام اس بزنن یا براشون اس ام اس باید. اینکه اگر به یکی از این دوستان با این سیستمها پیغام بفرستید اون پیغام برای شما مجانی در میاد اما دوستتون باید اونطرف پولش رو بده. اینکه برای اینجا حداقل برای گیرنده مجانی نیست. و برای همین هم شرکتهای مخابراتی ترسی ندارن که امکانات گسترده مجانی برای فرستادن اس ام اس از طریق اینترنت به بقیه شرکتها بدن. اما توی ایران فکر کنم قضیه اینطوری نیست یعنی کسی که پیغام می گیره هیچ هزینه ای براش پرداخت نمی کنه برای همین هم منطقی به نظر نمیاد که شرکتها راهی برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت بدون دریافت هزینه لازم از شخص ارسال کننده بزارن.

  22. die Iranerin Says:

    man az hamburg in service ro emtehan kardam.SMS ferestade shod, wali bayad 1 link e dar internet ro baay koni ta betooni matn e sms ro bebini.dar koll benazar e man be in dard mikhore ke be doosti khabar bedi ke bahash kaari dari wa khod e peyghamet ro ba emil befresti!!!!

  23. B H R O O Z Says:

    hi. ma iranii ha hamash bayad aghab bashiim moshkel iin jast . iin aghaye toraje shoma nemitoone baraye irani jamaat sarmaye gozarii kone . roosh nemiishe behesh hagh midam .

  24. shabnam Says:

    momkene lotfan dar morede inke che joori mishe ba in site k,ar kard tozih bedid man ozv shodam ama shomaramo ham verify kardam ama nemidoonam che joori tamas bayad bargharar konam ? vase tamase telephoni bayad mobilo be pc vasl kard? har chi ham ke doostamo add mikonam peyghame add barashoon send nemishe!

  25. mhmazidi Says:

    @همگي دوستان: من از بابت اين مشكل از همگي دوستان عذرخواهي مي‌كنم.اما تيم جاكستر بدون هيچ‌گونه توضيح اضافي اسم ايران را در ليست قرار داده است. و در بالاي متن نيز توضيح نداده كه هزينه اضافي توسط اپراتورها دريافت مي‌شود يا خير.
    @مهدي: مهدي جان بينهايت ممنونم از توضيحات روشنگر شما. اميدوارم اگر ممكن باشد تورج عزيز نيز پاسخي بدين مشكلات بدهند.
    لينك گذاشته شده در متن بالا مربوط به وبلاگ رسمي جاكستر است. اين مطلب نيز براساس اعلام رسمي شركت جاكستر تنظيم شده است.
    بازهم شرمنده‌ام.

  26. javad697 Says:

    دشمنت شرمنده باشه عزيز

  27. مقداد Says:

    به چند شماره همراه در کشورهای اروپای غربی که می شناختم فرستادم ولی خبری از اس ام اس نشد فکر کنم سیستم سر کاری باشه

  28. ali Says:

    به نظر من 3jam.com بهتره با ايرانسل هم انگار مشكل نداره

  29. لاله Says:

    واقعا قشنگ بود

  30. klgjh Says:

    دوست دارم

  31. سين سين خان Says:

    ماروسركارگذاشتي داداش

  32. Hossein Says:

    با عرض سلام و خسته نباشي
    ممنوع از سايت ولي اين سايت ايرانسل را پشتي باني نمي كنه به همين دليل به عزيزاني كه به ايرانسل مي خوان پيامك بدن توصيه مي شه عضو اين سايت نشن.
    خيلي ممنونم از سايتت عزيز.
    از كساني كه سايتي سراغ دارن كه بشه باهاش به ايرانسل پيامك داد خواهش مي شود براي ايدي hossein_smaeilzadeh اف بزارن البته آدرس سايت . ممنونم از همه .

  33. شادی Says:

    سلام عزیزم

  34. maryam Says:

    salam doostan
    man too hich kodoom az in sita natoonestam kari konam
    vishtar rahnamaiim konin
    age mishe too weblogam biayn
    merc az site porbaretoon
    bye

  35. maryam Says:

    khabari shod be manam begin
    merc az site porbaretoon

  36. maryam Says:

    man ke too hich kodoom az in sita movaffagh nashodam
    age shoma shodin be mam ye neda bedin

  37. sara Says:

    با سلام

    من توی این سایتها تا الان نتوانستم عضو شوم لطفا» راهنمائی فرمائید.

  38. pooyan Says:

    salam manam nemidooonam chejuri ba in site kar konam

  39. unkniwn Says:

    تنها میرم، تنها میام سزای من تنهاییه
    تنها شدیم، منو دلم عاقبتم جداییه
    تنها گذاشتی، منو تو آخره بی وفاییه
    توی دلم، به جون تو جات، خیلی خیلی خالیه
    به تو نگم، به کی بگم این روزا دارم می میرم
    اینقدر آتیشم نزن دعا کنان، گریه کنان
    سرمو بالا می گیرم همش به فکرم که یه روز
    تو رو دوباره ببینم همش می گم، خدا خدا
    تا کی باشم ازش جدا رفته ولی دلم براش
    پری می زنه بی انتها رفتنه تو چیزی نبود
    چیزی نبود برام به جز این قصه ها
    می میرمو، زنده می شم تا بگذرن این لحظه ها


  40. سلام
    فکر کنم شما اون لینک Buy Credit رو در گوشه سمت راست بالا ندیدین!


بیان دیدگاه