why?

مارس 16, 2010

بيش از ٦ ماه است كه سرويس ديلي بوث را مي‌شناسم. دل به دريا مي‌زنم و مطلبي در مورد ان مي‌نويسم. نيم ساعت بعد يكي از بچه‌هاي كافي نت كه چند روزي است خواننده وبلاگم شده مي‌گويد: دكتر اين ديلي بوث خوبه؟ مي‌گم: خودت تست كن.
تست مي‌كنه و چند لحظه بعد ميگه:دكتر اين كه بلاك هست؟!!
يه سر مي‌زنم به فرندفيد. يكي از بچه‌ها نوشته:
انگار يكي دنبال مزيدي راه افتاده و هر چي معرفي مي‌كنه بلافاصله بلاك مي‌كنه!!
و من دلم مي‌خواد پستي بنويسم با اين تايتل:
مزيدي در خدمت فيل ترچيان
و در اون پست شروع كنم به دردل كردن با ان جواني كه از طريق وبلاگ من سرويسهاي وب٢ را يكي يكي قلع و قم مي‌كند. حرفهاي زيادي برايش دارم كه بگويم.
اما در پايان پست مربوطه را سانسور مي‌كنم با اين دليل كه: خب كه چي؟؟
فقط يك چيز به ذهنم مي‌رسه:

دوست عزيز: واقعا چرا؟؟؟؟

3 Responses to “why?”

  1. mynall Says:

    سلام

    میگم چرا اینطوریه !!! … من فکر می کردم از قبل ف ی ل تر شده !!!

    خب پس هر چی اینجا معرفی بشه » فی ل تر !!!

    اوکی پس بی زحمت چند تا سایتی که ایمیل میدم رو معرفی کنید !!! 😀 ( هر سایت چند ؟! )


  2. […] اما زمانه تغییر کرده. کار به جایی رسیده که وقتی این عاشق وب ۲ یک سایت جدید را معرفی می‌کند یک روز نمی‌گذرد که ف-ی-لتر می‌شود. […]

  3. علی Says:

    سایت http://vodpod.com که امروز معرفی کردید نیز فیلتر است
    الته نمیدونم قبلا فیلتر وبده یا نه
    اما اگر نبوده و حالا که شما معرفی کردی، فیلتر شده، اونوقت باید گفت:
    مزیدی عزیز! معرفی از شما، بستن از ما!


بیان دیدگاه