پولی‌ور: سايتی برای خانومهای شيك‌پوش

جون 26, 2008

ماجرا از آنجايي آغاز شد كه فرندفيد چند سرويس جديد را به ليست خود اضافه كرد. در بين آنها يكي بنظر مي‌آمد توجه زيادي به خود جلب ‌كند: پولي ور :سايتي با محوريت fashion و صد البته با امكانات شبكه اجتماعي.

استفاده از اين سايت-سرويس را به تمام اقايون و بخصوص خانومهاي شيك‌پوش توصيه مي‌كنم.روش كار نيز بسيار ساده است: ابتدا وارد سايت پولي‌ور مي‌شويد. در انجا يك اكانت براي خودتان ايجاد مي‌كنيد.پس از ورود به اكانت شخصي چندين گزينه را خواهيد يافت:

-home: جايي كه هربار ورود شما به سايت به انجا خواهد بود به همراه اطلاعاتي از وضعيت خودتان و دوستان‌تان

-my profile: اين پروفايل شماست كه بصورت عمومي براي ديگران منتشر مي‌شود.

-browse/explore: گزينه‌هاي جستجو در پولي‌ور هستند.

-و البته جذابترين قسمت سايت creat a set: با كليك بر روي اين قسمت شما به صفحه‌اي خواهيد رفت كه در انجا لباسها و ساير لوازم و ملحقات را مي‌توانيد تك‌تك انتخاب كنيد و آنها را در كنار هم بچينيد.اگر براي بار اول باشد صفحه مربوطه كاملا خالي است.ابتدا بر روی گزينه all items در سمت راست كليك كنيد. گزينه‌هايي مثل shoes dress و … ظاهر مي‌شوند با كليك بر روی هركدام انتخابهاي گوناگوني در اختيار شما قرار مي‌گيرد.هر گزينه را كه دوست داشتيد كافي است ماوس را بر روی ان برده drag كنيد و به سمت چپ تصوير كشانده و drop كنيد.(بگيريد-بكشيد-رها كنيد).

همين كار را براي ساير وسايل(كفش-كيف-كلاه-لباس و…. ) انجام دهيد.در پايان شما يك مجموعه‌اي ايجاد كرده‌ايد كه در پولي‌ور به ان set مي‌گويند. پس از پايان يافتن ست كردن لباس حالا مي‌توانيد ست مربوطه را منتشر و در دسترس عموم قرار دهيد.براي اين كار كافي است بر روی گزينه publish در گوشه بالا-چپ صفحه كليك كنيد.

حال مي‌توانيد براي ديدن نتيجه كار به صفحه my profile برويد و نتيجه را ببينيد! اكنون همگان سليقه شما را در ست لباس مي‌بينند و تحسين مي‌كنند!

نكته: همانگونه كه گفتم سايت پولي ور تنها جهت استفاده شخصي نيست و شما مي‌توانيد دوستان خود را هم اضافه كنيد.مثلا اگر به صفحه پروفايل من نگاه بياندازيد چندتا از كاربران ايراني اين سايت را خواهيد يافت.

نكته2: اگر مي‌خواهيد هنر شما را همگان درك كنند توصيه مي‌كنم پس از ايجاد اكانت در پولي‌ور ، يك اكانت در فرندفيد نيز ايجاد كنيد و ادرس پروفايل پولي‌ور را به اكانت فرندفيدتان اضافه كنيد.پس از آن هر ست لباسي كه ايجاد كنيد، به صورت پيش فرض حدود 1000 نفر از ايرانيان فرندفيدي انها را تماشا خواهند كرد. من قول مي‌دهم سليقه شما را در فرندفيد به همگان معرفي كنم.

نكته3: چند وقتي بود كه با پولي‌ور آشنا شده بوديم و با ان كار مي‌كرديم.اما شب گذشته آشنايي با يك دوست عزيز و توانايي بالاي ايشان در انتخاب گزينه‌هاي متناسب و حس بصري بسيار قوي ايشان مشوقي شد جهت نوشتن اين پست. نيوشاي عزيز استعداد بسيار زيادي در اين زمينه دارد.ست‌هايي كه او زده‌ است بي‌نظير و محشر است. كار جذابي كه او انجام داده اين است كه هر ست را با اسم منتشر كرده و جالب اين كه بعضي از ست‌هايش را به نام وبلاگ‌نويسان منتشر كرده است. مثلا نام ست‌هاي او: نازلي-فالشيست-اليزه و…. توصيه مي‌كنم حتي اگر تمايلي به استفاده يا فعاليت در پولي‌ور نداريد، حتما نگاهي به توانايي‌هاي هنرمندانه نيوشاي عزيز بياندازيد

پروفايل نيوشا در پولي‌ور: http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=244511

16 Responses to “پولی‌ور: سايتی برای خانومهای شيك‌پوش”

  1. dervi Says:

    از هنر نيوشا خانوم لذت برديم.
    به من هم سر بزنيد.
    موفق باشيد 🙂

    iraniha.wordpress.com

  2. محمدرضا Says:

    باز هم دکتر به یه بهونه ای اومدی تا این فرندفید رو بدی به خورد ملت. دمت گرم


  3. دکتر جان چقدر گرایش و تمایلات شدیدت به زن و اجزاء زنانه دیده می شه :ی

  4. mohsen Says:

    بادا بادا مبارك بادا ايشا الله مبارك بادا
    الهي به پاي هم پير بشيد


  5. چه باحال!
    کاش این سرویسه از اون سرویسه که پست قبل معرفی کردین، یاد می گرفت تا یه مدت، لباس‌هایی که ست می کردیم را می فرستاد دم خونه!!


  6. سایت جالبی است ممنون از معرفی شما

  7. من Says:

    ممنون از مطلبتون اما چرا داخل این All Items فقط لباسهای زنونه هست؟ یعنی مردونه نداره؟

  8. vivavida Says:

    من فکر می کنم جزو اولین افرادی بودم که با ست درست کردنای متداوم این سایت رو اپیدمی کردم :دی … یه جور شاپینه فقط ای کاش ما هم امکانش رو داشتیم که از این سایت چیزی بخریم …

  9. سروش Says:

    باید جالب باشه!


  10. دكتر جان سلام ؛ بابت سايتي كه معرفي كردي ،‌خيلي ممنونيم ؛ حالي رفت . در ضمن دكتر جان تودت مبارك !‌ مباركه ، مباركه !
    كجا بيايم شيريني بخوريم ؟‌

  11. saeed Says:

    سلام شما از من به وب آشنا تر هستيد ميخواستم يك سايت به من معرفي كنيد كه در آن پر از عكس از دوران هخامنشيان باشد. با تشكر


  12. دستتون درد نکنه سه روزه ما رو معتاد پلی‌ور کردین کار و زندگی رو ول کردم نشستم دارم هی لباس ست می‌کنم! این که نشد وضع… تازه آدم یه چیزایی این تو می‌بینه دلش می‌خواد ولی…


  13. راستی دکتر جان من پیشنهاد می‌کنم یک روان‌شناس حاذق پیدا کنیم بیاد از روی ست‌هایی که بچه‌های وبلاگستان تو پولی‌ور درست کرده‌ان و رنگ‌های انتخابی‌شون، تحلیل شخصیت کنه و اینا! جدی می‌گم!

  14. hychkas Says:

    امروز عضو شدم…و سایت جالب و مفرحیه…:))

  15. fazanavard Says:

    دکتر چطور می‌تونم یه ویدئو بذارم توی وبلاگم؟ نه برای دنلود که برای تماشا،‌ چیزی مثل یوتیوب مثلا. ممنون می‌شم راهنمایی کنی. قربانت.

  16. مستانه Says:

    خیلی جالب بود.ولی آدم دلش می خواد اون وسائل ها رو داشته باشه 😦


بیان دیدگاه