تلویزیون وردپرس

ژانویه 17, 2009

امروز مسئولین تیم وردپرس از آغاز به کار سرویس جدیدی خبر دادند : تلویزیون وردپرس. WordPress.tv سرویس جدیدی است که به جمع آوری تمامی ویدیوهای مرتبط با وردپرس در سرتاسر وب می پردازد.

این مکان بسیار خوبی خواهد شد. از طرفی به صورت کاملا تصویری-ویدیویی مسایل و نکات مربوط به استفاده از وردپرس بعنوان ابزار وبلاگ نویسی را از مبتدی تا حرفه ای دربر خواهد گرفت و از دیگر سو تازه های وردپرس و همچنین نکاتی از آینده ان را به صورت ویدیویی پوشش خواهد داد. اخبار مربوط به تازه های وردپرس مثل تجمعات وردکمپ نیز در اینجا پوشش داده می شود.

نکته: با توجه به این که بسیاری از کاربرانی که تازه به استفاده از وردپرس( دات کام و دات اورگ) روی می اورند سوالات مشابه فراوانی دارند و در بین این ویدیوها٬ هستند منابعی که بسیار مفید واقع شوند٬ توصیه می کنم اگر دوستان خوش ذوق٬ وقت و توانایی کافی دارند٬ برای ویدیوهایی که بنظرشان مفید می رسد زیرنویس فارسی مناسب تولید کنند. برای این منظور سرویسهای وب زیادی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آنها کمک بگیرید.

کماکان این سرویس جدید نیز بر روی وردپرس.کام هاست می شود. زنده باد وردپرس.کام 🙂

16 Responses to “تلویزیون وردپرس”


  1. با این اینترنت زغالی که من دارم ، حالا شما رو نمی دونم ! فکر نکنم تی وی شون به درد من یکی بخوره!


  2. واقعا آدم این همه اطلاعات لذت می بره که شرکت ها دست به چه کارهایی می زنند برای جذب مخاطب بیشتر .. واقعا چه ایده های فوق العاده ای


  3. […] وبلاگ “وب۲” ضمن نقل این خبر، پیشنهاد کرده است:«با توجه به این […]

  4. Holy Killer Says:

    درود به دکتر نازنین

    آقا آخر شما یه کاری میکنی ما اغفال شیم بیایم وردپرس. من میدونم دیگه :دی

    من راستش با یه مشکل عجیب غریب رو به رو شدم مزیدی جان. دیشب که داشتم میخوابیدم این خوانده های فیدم 68 نفر بودن. صبح که پا شدم شدن 26 نفر 😦 نمیدونم چرا. شما چیزی به نظرت میرسه ؟ که دلیلش چی میتونه باشه؟ تو بلاگ یکی دیگه هم دیدم همین اتفاق افتاده. مال اون از 10 تا شده 3-4 تا. امیدوارم به خیر بگذره.

    اگه راهنمایی کنی ممنونت میشم.
    میام همین جا جوابمو میخونم.
    (اپه لازم شد بگو User-pass م رو بفرستم خوذت یه نگاکنی)

    اگه وقت داشتی و حوصله. نداشتیم فدای سرت.

  5. liman Says:

    من به کمک فوریت نیاز دارم. وبلاگم مشکلی پیدا کرده که اصلا نمی‌فهممش که بتونم از ساپورت گروپ کمک بگیرم. می‌دونم که به ووردپرس واردی. لطفا کمکم کن. یه دنیا ممنون. هر ساعتی که بود من آنلاین هستم. ممنون می‌شم اگر بتونی وقت بذاری.

  6. Holy Killer Says:

    دکتر جان ظاهرا» مال خودتم این جوری شده. از 2400 تا شده 251 😦 جریان چیه؟

  7. ناباور Says:

    زنده باد دکتر!
    زنده باد وردپرس!

  8. Arash Says:

    فکر کنم با چنین اقدامی شرکت های دیگه هم دست به این کار بزنن.
    اول از همه گوگل که فکر کنم با سیستم بلاگرش اونم یه تلویزیون راه اندازی کنه.

  9. Ali Says:

    زنده باد وردپرس!
    آقا در ضمن داری به اون 2500 تایی که در فی فی گفته بودی خیلی نزدیک می شی ها! تبریک!


  10. امکان جالبی است. همیشه آموزش تصویری و استفاده از رسانه های دیجیتال همچون ترکیب تصویر و صدا همیشه در امر یادگیری افراد بسیار مفید بوده و هست.ممنون

  11. ارسلان اورچین هفت Says:

    انعکاس جالبیست

  12. آرش Says:

    سلام جناب مزیدی. من مدت‌هاست که مطالب وبلاگ شما رو از طریق فید دنبال می‌کنم. لطفاً یک نگاهی به مطالب وبلاگ من بندازین و اگه موافق با تبادل لینک بودین حتما بهم خبر بدین. ممنون.

  13. Dr SETI Says:

    سلام دوست عزیز
    من مدتی است در فکر نقل مکان از پرشین بلاگ به wordpress.com هستم. به صورت آزمایشی کار رو شروع کردم. اما نمی دونم این سایت در ایران فیلتر هست یا نه؟ شما اطلاع دارید؟ آیا وبلاگ های وردپرس در ایران قابل مشاهده هستند؟
    با تشکر
    از مالزی

  14. علی نوروزی Says:

    سلام.
    یه چیزی بنویس. چرا بی کار نشستی؟

  15. مهدی Says:

    هر روز بهتر از دیروز ؟


بیان دیدگاه