امکانات جدید در کامنتهای وردپرس

فوریه 19, 2009

لحظاتی قبل سرویس وردپرس.کام از امکانات جدید خود در قسمت مدیریت کامنتهای وبلاگها خبر داد. زین پس وبلاگهایی که بر روی وردپرس.کام قرار دارند می توانند از این امکانات استفاده کنند. ابتدا باید به داشبورد وبلاگتان بروید و سپس به قسمت «تنظیمات» و از آنجا به قسمت «گفتگوها». حال به این گزینه توجه کنید    Other comment settings

۱- Enable comments [x] levels deep : در اینجا می توانید کامنتهایی را که خوانندگان شما بین خودشان تبادل می کنند مدیریت کنید.مثلا. کاربر ۱ کامنتی می گذارد و کاربر ۲ در جواب او کامنت می دهد و کاربر ۳ به هر دو این افراد پاسخ می دهد.این گزینه این سه جواب را زیر هم و به صورتی که کاملا مشخص باشد می چیند.برای مثال من این امکان را فعال کردم و شما می توانید در کامنتهای همین مطلب ان را تست کنید.

۲- Break comments into pages with [x] comments per page and the [first or last] page displayed by default : در این قسمت شما مشخص می کنید که تعداد کامنتهای نمایش داده شده در هر صفحه چقدر باشد.مثلا من ان را بر روی ۲۰ کامنت تنظیم کردم.از کامنتهای ۲۱ به بعد در صفحه دوم نشان داده خواهند شد این امکان بخصوص برای وبلاگهایی که کامنتهای زیادی دارند بسیار مفید است..همچنین می توانید در همینجا مشخص کنید که کدام صفحه کامنتها بالاتر باشد.اولین صفحه یا اخرین صفحه (مخصوص وبلاگهایی با چندین صفحه کامنت در هر پست).

۳- Comments should be displayed with the [newer or older] comments at the top of each page :می توانید در اینجا مشخص کنید که اولین کامنتی که نمایش داده میشود قدیمی ترین کامنت باشد یا جدیدترین ان. مثلا من ان را بر روی جدیدترین تنظیم کردم.یعنی آخرین کامنت در بالاترین جا نمایش داده خواهد شد.

این سه امکان جدید مدتها بود که جای خالیش احساس می شد. از کامنت گذاشتن در وبلاگهای وردپرس.کام لذت ببرید.

30 Responses to “امکانات جدید در کامنتهای وردپرس”


  1. خب مثلا من می‌گم چه امکان خوبی. دست‌شون درد نکنه. بعد یکی دیگه بی‌آد بگه «اوهوء. بعد این همه وقت نوبرش رو آوردن!»

    مثلا!

  2. میلاد Says:

    :)))) اسکلازیسازیون ما به حقیقت داره می پیونده


  3. استاد دم شما گرم.

  4. سروش Says:

    با تاکید رو کامنت اسپایدرمرد , اینجوری همون روش سنتی جواب دادن به کامنت ها بهتره چون تعداد واقعی کامنت ها نمایش داده میشه.
    ضمنا اون قسمتی که کامنت ها رو در چند صفحه نمایش میداد هم برای من درست کار نکرد. یعنی نمی تونستم صفحات دیگه ی کامنت ها رو ببینم.

  5. khak313 Says:

    ختم جلسه، پاشین برین خونه هاتون. وردپرس ندیده ها
    ؛)

  6. ساقي Says:

    سلام
    خیلی امکان خوبیه.. جای خالیش احساس می شد.

  7. nickrooz Says:

    بازم ممنون از ورد پرس ؛ مثل همیشه کاراش عالیه

  8. محمد Says:

    پلاگين اين امكان رو روي وبلاگم گذاشته بودم.
    البته با يك تفاوت كوچيك.
    من تعداد افرادي رو كه مي تونند كامنت تو در تو بذارند، .5 نفر تعيين كردم 😀
    در اين حالت فقط خودم ميتونم از داخل بخش مديريت سايت، به كامنت ها جواب بدم.
    البته شايد اين از بيسوادي من باشه كه نتونستم پلاگين بهتري براي اين كار پيدا كنم.


  9. […] مزیدی وبلاگ وب۲ مربوط به:وردپرس،يادداشتفرستاده شده در سرویس دهنده ها […]

  10. ن.شقایق Says:

    حق
    درود بر شما و سپاس.
    اولیش جالبه، دومیش به درد من فقیر نمی‌خوره،‌سومیش هم که قبلا همینجوری بود، نبود؟!
    به نظر من بهتره وردپرس یه فکری به حال لینک شدن نام کامنت‌گذاران بکنه! تو خیلی از بلاگهای وردپرس وقتی کامنت می‌گذارم نامم به بلاگم لینک نمی‌شهو مجبور می‌شم آدرس بلاگ رو هم تایپ کنم! ولی خوب به نظر می‌رسه اینجا شده!! چه جوری شده؟!!!

  11. ن.شقایق Says:

    حق
    دیدید نام من در کامنت قبلی لینک نشد؟ پس چرا برای بقیه شده؟!! نههههههههههههه من مامانمو می‌خوام!!

    آقا با عرض شرمندگی اصلاح می‌کنم: اون نکته سوم هم جدید بود!
    سپاس

  12. ali Says:

    جالب بود !
    اين كامنت رو با لذت گذاشتم ! 😀

  13. ITsociety Says:

    سلام
    موضوع بحث و گفتگو به ویژه برای ما در جامعه ایران بسیار اهمیت داره. با چالش های بسیاری روبرو هستیم ولی کمتر بحث میشه، نظرخواهی میشه، نظر میدیم، اعتراض میکنیم. حوصله نداریم یا بلد نیستیم.
    با این تسهیلات در وردپرس، فضای گفتگو هم می تونه بارور بشه.
    برای وبلاگ هایی که خوانندگان فراوان دارند نعمتی ست ها!
    این لینک هم بد نیست دنبال بشه
    http://1pezeshk.com/archives/2008/11/for-a-fistful-of-comments.html


بیان دیدگاه