فیدلی: گوگل ریدری جذابتر

فوریه 22, 2009

یکی از نکاتی که تعدادی از کاربران گوگل ریدر با ان هنوز هم مشکل دارند نوع نمایش یکسان و ساده مطالب در گوگل ریدر است. اگر شما نیز چنین حسی دارید توصیه می کنم سرویس جذاب فیدلی را امتحان کنید.

فیدلی در حقیقت یک اکستنشن برای فایرفاکس است. پس از نصب این افزونه و اجرای مجدد ان شما می توانید به صفحه فیدلی خودتان بروید.در صورتی که شما قبلا در فایرفاکس خود به گوگل ریدر لاگ-این کرده باشید فیدلی سعی می کند یک سینک بین خود و گوگل ریدر ایجاد کند. اجازه دهید این اتفاق رخ دهد و فیدلی محتویات گودر شما را بخواند. لحظاتی بعد فیدلی تمامی گودر شما را به فرمی جدید و جذب نمایش خواهد داد. در فیدلی گزینه های متعددی می توانید بیابید برای این که شیوه چینش مطالب و نمایش آنها را متحول کنید.

اما فیدلی تنها یک پوسته جذاب برای گودر شما نیست. در ورژن های اخیر ان امکان جدیدی اضافه شده تحت عنوان Feedly Mini . فیدلی مینی همانند یک نوار در زیر صفحات وب ( بسته به تنظیم شما بعضی صفحات یا تمامی صفحات) به نمایش درخواهد آمد و در هر صفحه نکاتی را نشان می دهد:

تعداد دفعاتی که این صفحه در دیگ به اشتراک گذاشته شده ٬ در فرندفید در موردش بحث شده در توییتر به ان ارجاع شده و همچنین در گودر شیر گشته است.همچنین شما می توانید از همینجا این صفحات را به این سرویسها ارسال کنید.

نکته حیرت آور در مورد فیدلی سرعت لود بسیار بالای ان است.همچنین در خود صفحه اولیه و اصلی فیدلی نیز شما می توانید تمامی مطالب را به هرکدام از سرویسهای مربوطه ارسال کنید. یکی از جذابیتهای فیدلی ارسال مطلب به ایمیل افراد است. شخصا ان را تست کردم و سادگی و سرعت بیمانند ان برایم حیرت آور بود.

فیدلی فعلا با توییتر و فرندفید اینتگریت شده. در آینده نزدیک این سرویس قرار است با سرچ گوگل و سایر خدمات دیگر نیز اینتگریت شود. توصیه می کنم حتی برای یکبار هم که شده فیدلی را تست کنید و از ظاهر جذاب و امکانات بیشمار ان و سرعت بالایش لذت ببرید.

17 Responses to “فیدلی: گوگل ریدری جذابتر”

  1. زينب Says:

    سلام.
    مطلبتون براي من جالب بود اما فايلي كه دانلود ميكنم قابل نصب نيست. بايد چه كار كنم؟!

    • mhmazidi Says:

      زینب٬ فریاد و سایر دوستان: فایلی دانلود نمیشه. بلکه اول یک اکستنشن فایرفاکس هست که باید نصب و اجرا بشه. بعد از اون خود فیدلی درخواست اپدیت میده.شما باید اپدیتش کنین و در ظاهر هیچ اتفاق خاصی نباید بیافته. شما کماکان به استفاده از فیدلی خودتون ادامه میدین و هر وقت اپدیتی لازم باشه خودش انجام میشه

  2. نرگس Says:

    خیلی جالب بود ممنون

  3. یک دخمل! Says:

    سلام دکتر جان.جالب بود.ممنون.(چه عجب تا اینجا همش خانوما کامنت گذاشتن! 🙂 )

  4. itsociety Says:

    سلام
    من دنبال ریدری (یا سرویسی) هستم که بتونم هر مطلبی رو که خوندم و خواستم، به نوعی ثبتش کنم (به عنوان رفرنس در آینده یا رجوع به آن در آینده)و علاوه بر این نوت هم بشه براشون گذاشت. و در حالت ایده آل بشه دسته بندی هم کردشون.
    حالتی رو در نظر بگیرید که مطلبی رو که خوندید به درد یه/چند بحث دیگه بخوره. ولی الان تنها میشه خوندشون، نمیشه برای آینده یه جور نگهش داشت.
    برای این خوبه که وقتی دنبال مطلب برای یه موضوع باشیم بشه از فیدهامون استفاده کنیم.

    فیدلی هم چنین سرویسی نداشت.
    سپاس

  5. فریاد Says:

    من هر چی سعی کردم با دایل آپ جواب نداد. قبل از سینک شدن تایم اوت میشه

  6. 1kimiagar Says:

    دکتر ای کاش یک اسکرین‌شاتی از این سرویس می‌گذاشتید


    • دقیقا خواستم اینو بگم! که وقتی سرویسی رو معرفی میکنی یه اسکرین شات ازش بذار که ملت قضاوت کنن خوششون میاد یا نه!

    • mhmazidi Says:

      کیمیاگر و اسپی جان: متاسفانه اوضاع اینترنت من اسف باره. سرعت فوق العاده کنده و از طرف دیگه مخابرات عزیز امکان اتصال لایو رایتر به وبلاگ وردپرس رو بلوکه کرده.در نتیجه من با شکنجه فراوان همین دو سه خط رو می نویسم.شما ببخش که ناقصه 😦


  7. سلام . من نصب کردم و براحتی هم نصب شد. بعد از نصب بصورت خودکار تما خوراکهایی که در گودر داشتم رو به سرویس خودش وارد کرد .

    این هم عکسی در نمای کامل : فقط یک کم حجمش زیاده

  8. حسین Says:

    یعنی تو IE8 کار نمیکنه؟
    فقط برای فایرفاکس هست؟

  9. majnonbashi Says:

    مرسی آقای دکتر .مثل همیشه کارت عالیه

  10. aMiN Says:

    چشم اللان امتحان مي كنم

  11. afshinm Says:

    چند وقت پیش بود حامد ملک معرفیش کرده بود اگر درست یادم باشه . من زیاد خوشم نیومد اون موقع/ محیطش جالب بود فقط / تست دوباره ای خواهیم زد به توصیه .


  12. […] فیدلی: گوگل ریدری جذابتر […]


  13. […] Feedly (دانلود) که به عنوان گوگل ریدری جذابتر در وبلاگ وب 2 معرفی شده […]


بیان دیدگاه