فرندفيديسم 6

مِی 14, 2008

اعتياد به فرندفيد از ديدگاه يك پزشك جنت مكان(دكتر عليرضا مجيدي)

 

 

Twit_Alireza

و البته دليل محكمه پسند آن به صورت تصويري

به ما بپيونديد:

http://friendfeed.com/mhmazidi

http://twitter.com/mhmazidi

زنده باد فرندفيد-توييتر

10 Responses to “فرندفيديسم 6”

  1. websaz Says:

    درسته که با هجوم دوستا ن به فرند فید خیلی دسترسی به علاقه مندیهای راحتتر شده اما سبک نمایش ساده و عدم استایل بندی مناسب در فرندفید مخاطبو بشدت خسته میکنه . و شک دارم اگر تنوع مطالب نبود کسی بیشتر از 2 صفحه اولو چک میکرد . خوبی بلاگ ستان اینه مطالب منسجم ارائه میشه و برحتی هم از طریق فید قابل دسترسه .

  2. websaz Says:

    اما وقتی دوستانت وب گردای خوبی و بع عبارتی متخصص باشن این دیگه میشه منبع مطالعه و سرگرمی …

  3. tiraajeh Says:

    سلام بر شما جناب مزیدی.
    من سجاد هستم. دانشجوی آی تی .
    وب شما را همیشه دنبال میکنم و از مطالب خوب شما هم لذت می برم.
    من نیز تازه به جمع وردپرس اضافه شده ام. قابل دونستین وبلاگ من را ببینید و من را راهنمایی کنید.

    موفق باشید.

  4. vivavida Says:

    دکتر تو چقدر برای خودت تبلیغات می کنی آخه !!!

  5. megabehnam Says:

    آقا این حسین جان ما رو انقدر نرنجونید ، کارش درسته

  6. Reza Says:

    افرين به اين اراده.واقعآ عالي است اين همه اراده براي بودن در اينترنت. موفق باشيد انشاء الله برسد روزي كه در يك هفته 6000 كامنت بگذاريد
    http://1nevis.wordpress.com

  7. صادق Says:

    خسته نباشی دکتر جان!

    راستی! این جواب ایمیلمون چی شد پس؟

  8. Mohsen Says:

    سلام.
    دکتر جان چطوری میشه این آیکون خوشگل فید رو توی بلاگ قرار داد؟
    امیدوارم سوالم خیلی مبتدیانه نباشه!

  9. pinkbeat Says:

    سلام . خوبي تو ؟ بالاخره وبلاگ من راه افتاد . بهت لينك دادم . خوشحال ميشم يه سركي بزني . راستي اگه بهم لينك دادي ممنون ميشم . >> mrjojo.com <<

  10. مَتَتی Says:

    وقتی من می گم این پزشکا عامل گسترش اعتیادات اینترنتی هستن می بینی راست می گم دکتر؟!


بیان دیدگاه