خلاصه آمار: امكان جديد وردپرس

فوریه 8, 2008

wordpress.com: امروز سرويس وردپرس دات كام امكان جديدي را به قسمت آمار وبلاگها اضافه كرد؛ چيزی كه مي‌توان به ان «خلاصه آمار» گفت.

اگر در وردپرس دات كام اكانت داشته باشيد مي‌دانيد كه يك صفحه براي آمار وبلاگ در داشبورد ان وجود دارد. با رفتن به اين صفحه جزييات متعددي را خواهيد ديد: ارجاع دهندگان- عبارت جستجو- برترين پستها و بيشترين كليك‌ها و …  تمام اين موارد بصورت هايپرلينك هستند يعني با كليك بر روی آنها شما به صفحه جديدي خواهيد رفت كه جزييات را به صورت كامل نمايش مي‌دهد.

اكنون به هركدام از اين صفحات امكان جديدي اضافه شده بنام Summarized stats . براي مثال با رفتن به قسمت ارجاع دهندگان مي‌توان اين گزينه‌ها را ديد: Summarize: 7 Days 30 Days Quarter Year All Time . شما بسته به علاقه خود مي‌تواند كل آمار وبلاگتان را در يك بازه زماني 7 روزه يا 30 روز يا … يا در كل بسنجيد.همين امكان براي ساير قسمتها نيز وجود دارد.

حال به آماري از اين وبلاگ توجه كنيد:

برترين ارجاع دهندگان در تمام زمان:

links.p30download.com/archives/7652.p…    2,192
links.p30download.com/archives/7517.p…    1,585
links.p30download.in/archives/7204.ph…    1,224
google.com/reader/view    940
WordPress Dashboard    835
balatarin.com   468

برترين پستها در تمام زمان:

نسل جديد ايرانسل    2,354   
جهت ثبت در تاريخ    2,319   
وردپرس+ايرانسل    1,935   
خبر فوری: وردپرس منفجر    512   
101 ترفند گوگل ريدر    441 

برترين كليكها در تمام زمان:

utterz.com    188
mohand.es    180
feeds.feedburner.com/mazidi    172
m.wordpress.com    156
google.com/reader/public/atom/user/12…    108
facebook.com/people/Hossein_Mazidi/50…    103

برترين كلمات جستجو در تمام زمان:

عکس    41
عكس    38
متادون    35
عكس روز    31
عکس روز    28
اعتیاد    20
مزیدی    20
اعتياد    17
دکتر مزیدی    13

 

نتيجه: تفسير اطلاعات بالا مي‌تواند به صاحب وبلاگ در بهتر شدن وبلاگش كمك بسياری كند. بنظرم بد نيست هرچند وقت يكبار براي ارزيابي وبلاگ خود به اين قسمت مراجعه كنيد.

خيلي هم با ربط: لينكدوني پي سي دانلود خيلي چاكريم!! بعد هم بروبچ گوگل‌ريدرباز و نازنين‌هاي وردپرسي!

7 Responses to “خلاصه آمار: امكان جديد وردپرس”


  1. خیلی جالبه. همین الان ارجاع دهندگان رو چک کردم، به نتیجه‌ای رسیدم که فکرشو نمی‌کردم. هنوز هم باور نمی‌کنم! خیلی زیاد نیست، اما فکر می‌کردم خیلی کمتر از این‌ها از توی داشبورد وردپرس روی لینک وبلاگم کلیک شده باشه.

  2. فتحی Says:

    دکتر می گویم چه طور است از همه خواهش کنم که آماشون رو منتشر کنند. این طوری من و امثال من متوجه می شویم که چقدر با وبلاگهای پر بازدید فاصله داریم!

    به شخصه خیلی کنجکاوم که آمار 4 نفر را بدونم. یکی شما بودید. یکی رضا مقدری. 3 تای دیگه مونده 🙂

  3. امید Says:

    جالب بود ممنون .


  4. سلام، خدافظ 😐

  5. behzad Says:

    سلام دکتر
    دیگه هیچ خبری از اجتماع بزرگ پزشکان فارسی در فیس بوک نیس؟من که بهت گفتم دکتر جماعتو یه جا جمع کردن مکافاتی داره…………در هر حال الان برای این مزاحمت نشدم…..میخواستم ببینم واسه خصوصی کردم کل مطالب وبلاگ باید چیکار کنم؟یوزرهارو بر چه اساسی باید وارد کنم؟یعنی چجوری باید بهشون یوزر پسورد بدم؟ممنون میشم یا همینجا بگی یا برام میلش کنی…..یا قدم رنجه کنی وبلاگ اونجا بگی.دست مریزاد.

  6. mhmazidi Says:

    @بهزاد: حق با شماست بهزاد جان.
    در مورد انتشار خصوصي وبلاگ: در داشبورد وبلاگت برو به قسمت تنظيمات يا همون general option بعد به قسمت خصوصي برو يا همون options-privacy . حالا مي‌توني بسته به ميلت وبلاگتو خصوصي كني.


بیان دیدگاه